// شنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱

افزایش مقدار Experience بازی World of Warcraft برای روزهای قرنطینه

ناشر بازی World of Warcraft خبر از افزایش مقدار Experience کاراکترهای در حال Level up داده است تا بازیکنان زمان بیشتری را در خانه بمانند.

حساب کاربری توییتر بازی World of Warcraft شب گذشته خبری را مبنی بر افزایش مقدار دریافت Experience کاراکترهای در حال Level up منتشر کرد که بدون هیچ قید و شرطی روی تمامی کاراکترها فعال شده است. این افزایش مقدار XP به واسطه بافی که با نام Winds of Wisdom معرفی شده است مقدار دریافت Experience کاراکترهای بازیکنان را تا ۱۰۰ درصد افزایش می‌دهد. هدف از اضافه شدن این قابلیت به نحوی برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا (کووید 19 / COVID-19) در نقاط مختلف جهان ذکر شده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد زمان کمتری را برای رسیدن به سطح ۱۲۰ کاراکترهای جدید صرف کنند.

توییت دنیای وارکرفت

از نکات قابل توجه در مورد اضافه شدن Winds of Wisdom می‌توان به بازه زمانی ۳۰ روزه‌ای که برای استفاده از این قابلیت تعریف شده است اشاره کرد. این قابلیت از شب گذشته (۱ فروردین) در اختیار علاقه‌مندان بازی World of Warcraft قرار گرفته است و قرار است تا اول اردیبهشت در دسترس باشد. مورد مهم دیگر اینکه بازیکنان می‌توانند در کنار داشتن این باف از آیتم‌های heirlooms نیز استفاده کنند و سرعت Level up خود را به مقدار قابل توجهی افزایش دهند. برای استفاده از باف Winds of Wisdom کافی است که یکی از سه نسخه Starter Edition، Legion و Battle for Azeroth را بر روی حساب کاربری خود در بتل‌نت فعال کنید. در صورتی که قصد دارید یک و یا چند کاراکتر را به سطح ۱۲۰ برسانید، الان بهترین زمان ممکن است.

با توجه به اینکه از این هفته اسنس‌های (Essence) کاراکترهای اصلی بر روی کاراکترهای غیر اصلی نیز در دسترس قرار گرفته است، بازیکنان می‌توانند با Level up کردن کاراکترهای جدید تجربیات متفاوتی را از بازی کردن بازی World of Warcraft کسب کنند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده