نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۹

تاریخ انتشار زودهنگام نسخه دیجیتالی انیمیشن Onward مشخص شد

شرکت والت دیزنی تاریخ انتشار زودهنگام نسخه دیجیتالی و همچنین تاریخ انتشار انیمیشن Onward در دیزنی پلاس را تایید و اعلام کرد.

پس از شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر جهان و تعطیلی سینماها، بسیاری از استودیوهای فیلمسازی فیلم‌های خود را زودتر از انتظار و برنامه از پیش اعلام شده در شبکه خانگی به‌صورت دیجیتالی منتشر کرده‌اند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت والت دیزنی تصمیم به انتشار زودهنگام انیمیشن Onward (به پیش) در پلتفرم‌ دیجیتالی و سرویس استریم دیزنی پلاس گرفته است. در پی فروش پایین‌تر از انتظار این اثر که به‌خاطر شیوع کرونا و تعطیلی سینماها بوده، دیزنی اعلام کرد که امشب این انیمیشن سینمایی که جدیدترین اثر استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار است، در پلتفرم‌های دیجیتالی منتشر خواهد شد.

همچنین انیمیشن Onward در تاریخ ۳ آوریل امسال (۱۵ فروردین) در دسترس کاربران دیزنی پلاس قرار خواهد گرفت تا این انیمیشن خیلی زودتر از چیزی که انتظار آن می‌رفت، به این سرویس استریم اضافه شود. پیش از این شاهد انتشار زودهنگام انیمیشن Frozen 2 (فروزن 2) در دیزنی پلاس و انتشار زودهنگام نسخه خانگی فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر) بودیم. انیمیشن Onward ماه گذشته به‌روی پرده‌های سینما رفت و علاوه‌بر دریافت نقدهای مثبت از منتقدان، با استقبال خوب تماشاگران مواجه شد و ۹۵ درصد تماشاگران از این انیمیشن لذت برده و به آن نمره مثبت داده بودند.

بااین‌حال، شیوع کرونا باعث فروش بسیار پایین این انیمیشن شده و تاکنون Onward بیش از ۱۰۳.۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۶۱.۵ میلیون دلار در آمریکای شمال یو بیش از ۴۱.۶ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. کریس پرت در نقش بارلی، تام هالند در نقش ایان، جولیا لوئی درایفوس و اکتاویا اسپنسر، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Onward حضور دارند و به صداپیشگی شخصیت‌های آن می‌پردازند. دن اسکنلون، کارگردان انیمیشن Monsters University (دانشگاه هیولاها) نیز وظیفه‌ی کارگردانی انیمیشن Onward را بر عهده دارد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده