// جمعه, ۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی Angry Birds Casual: جدیدترین نسخه‌ی پرندگان خشمگین

در جدیدترین مقاله‌ از سری مقاله‌های معرفی بازی‌های موبایل در زومجی، این بار نوبت به جدیدترین نسخه‌‌ی سری بازی‌های پرندگان خشمگین به نام Angry Birds Casual رسیده است.

در اولین روز‌های سال ۹۹ که اکثر مردم به‌دلیل شرایط موجود، خانه نشین هستند و نمی‌توانند از سایر سرگرمی‌های خارج خانه استفاده کنند؛ بازی‌های ویدیویی مخصوصا بازی‌های موبایل یکی از بهترین گزینه‌ها برای گذراندن این روز‌های سخت به شمار می‌روند. به همین دلیل زومجی برای شما بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های مدنظر خود را از میان بازی‌های معرفی‌ شده انتخاب کنید. بازی آیفون Angry Birds Casual، جدیدترین محصول استودیوی Rovio است که دوباره پرندگان خشمگین را مهمان گوشی‌های هوشمند بسیاری کرده است. نسخه‌‌ی اندروید این بازی هنوز به‌صورت کامل منتشر نشده و بازی به‌طور کلی در حالت Soft Lunch به سر می‌برد. طرفداران سری بازی‌های Angry Birds می‌توانند این بازی را به‌طور رایگان و با حجم ۱۳۰ مگابایت دانلود کنند و مانند سایر بازی‌های این سری تمامی رده‌های سنی ‌می‌توانند از تجربه‌ی آن لذت ببرند.

Angry Birds Casual

بازی Angry Birds Casual دارای همان گیم‌پلی آشنا و جذاب سری Angry Birds است و بازیکنان قدیمی این سری به خوبی با روند مراحل بی پایان و جذاب آشنا هستند. بازیکنان باید در طی مراحل بازی با پرندگان خشمگین که هر کدام دارای یک ویژگی خاص هستند، پرندگان دیگری را که درون قفس‌‌های مختلفی هستند هدف بگیرند. اولین تفاوت بزرگ Angry Birds Casual با دیگر نسخه‌های این سری، عدم حضور خوک‌های خبیث و مشهور این سری این است و بازیکنان دیگر با کشتن تمامی خوک‌ها به مرحله بعد نمی‌روند. در هر مرحله بازیکنان باید با انجام حداکثر ۱۵ حرکت، طی چند بخش پرنده‌های زندانی را نجات دهند. بازی دارای مراحل بسیار زیادی است و به خوبی بازیکنان را تا مدتی سرگرم می‌کند اما بازی دارای حالت‌های مختلفی نیست و شاید بعد از مدتی برای بازیکنان تکراری شود.

Angry Birds Casual یک تجربه‌ی لذت بخش دیگر با حضور پرندگان خشمگین است که این بار برای نجات دیگر پرندگان پا به میدان گذاشته‌اند

بازی Angry Birds Casual از لحاظ تجربه‌ی بصری و گرافیکی دارای ظاهری کارتونی و رنگارنگ‌تر از گذشته است و طراحی‌های پرندگان و محیط‌ها از حالت جدی خارج شده است. این تنوع باعث شده تا بازی دارای ظاهری به‌روزتر و منحصر‌به‌فرد باشد و بازیکنان حس تکرار یک بازی قدیمی را نداشته باشند. همچنین تغییرات زیادی در بخش طراحی مراحل و منوهای بازی انجام شده است و استودیوی Rovio به خوبی توانسته یک بازی با محتوای قدیمی را با ظاهری جدید در سال ۲۰۲۰ برای مخاطبان عرضه کند. صداگذاری این نسخه نیز مانند دیگر بازی‌های این سری بسیار خوب و جذاب انجام شده است و بازیکنان می‌توانند با شنیدن صداهای جذاب پرندگان در طول مراحل و شکستن ساختمان‌ها از بازی لذت بیشتری ببرند.

Angry Birds Casual

اگر از طرفداران قدیمی سری بازی‌های Angry Birds هستید یا تا به حال فرصت تجربه‌ی این مجموعه‌ی جذاب را نداشته‌اید، بازی Angry Birds Casual یک نسخه‌ی به روز شده از یکی از خاطره انگیزترین بازی‌های موبایل به شمار می‌رود و تجربه‌ی آن به‌صورت آفلاین و رایگان خالی از لطف نیست.

دانلود بازی Angry Birds Casual


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده