// جمعه, ۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۱

سم فیشر در جریان یک رویداد به Ghost Recon Breakpoint می‌آید

حساب کاربری توییتر Ghost Recon، اعلام کرده است که در تاریخ پنج فروردین ماه، سم فیشر با یک رویداد به Ghost Recon Breakpoint اضافه می‌شود.

سال‌ها است که کاربران خواهان یک نسخه جدید از مجموعه Splinter Cell هستند تا یک بار دیگر با سم فیشر دوست داشتنی ملاقات داشته باشند. این در حالی است که یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر مجموعه اسپلینتر سل، فعلا برنامه‌ای برای توسعه‌ی این بازی ندارد. این در حالی است که تابه‌امروز شایعات متعددی حول ساخت نسخه جدید Splinter Cell منتشر شده است. 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر گوست ریکان با انتشار یک تیزر کوتاه اعلام کرده است که در تاریخ پنج فروردین ماه (۲۴ مارس) شاهد برگزاری رویداد جدیدی در Ghost Recon Breakpoint خواهیم بود. در جریان این رویداد سم فیشر به بازی اضافه می‌شود. متاسفانه جزئیات دقیق‌تری از رویداد ذکر شده اعلام نشده است و گفته شده که در آینده اطلاعات بیشتری منتشر می‌شود. 

این دومین بار است که سم فیشر را در مجموعه Ghost Recon مشاهده می‌کنیم. سم فیشر برای اولین‌بار در بازی Ghost Recon: Wildlands در جریان یک رویداد به بازی اضافه شد و کاربران درکنار او چند مأموریت را پشت سر می‌گذاشتند. در ادامه می‌توانید تیزر منتشر شده از رویداد سم فیشر در Ghost Recon Breakpoint را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده