نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۲

اولین تصاویر از حضور مت دیمون، بن افلک و آدام درایور پشت صحنه فیلم The Last Duel

به‌تازگی اولین تصاویر از پشت صحنه فیلم The Last Duel به‌کارگردانی ریدلی اسکات فاش و منتشر شده که در آن شاهد حضور مت دیمون، بن افلک و آدام درایور هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم The Last Duel (آخرین دوئل) که ریدلی اسکات وظیفه کارگردانی آن را بر عهده دارد، منتشر شده است. در تصاویری که به‌تازگی از پشت صحنه فیلم در فرانسه فاش و منتشر شده، شاهد حضور بازیگرانی چون آدام درایور، مت دیمون و بن افلک هستیم که آن‌ها را در ظاهر شوالیه و سربازان فرانسوی در قرن چهاردم قابل مشاهده هستند که نسبت به دیگر نقش آفرینی‌های آن‌ها، ظاهر و گریم متفاوتی دارند. در هر حال بیشتر این تصاویر در زمان استراحت بازیگران گرفته شده، اما تصاویر دیگری از محلی که فیلم The Last Duel در آن فیلمبرداری می‌شود نیز منتشر شده که کیفیت بهتری نیز این تصاویر دارند و شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

پشت صحنه فیلم The Last Duel

پشت صحنه فیلم The Last Duel

پشت صحنه فیلم The Last Duel

اتفاقات The Last Duel در فرانسه قرن چهاردهم میلادی جریان خواهد داشت و یک داستان انتقامی را دنبال می‌کند و تمرکز آن روی دو شوالیه است. این فیلم داستان شوالیه‌ای را دنبال می‌کند که از جنگ برگشته و متوجه بی‌حرمتی شوالیه دیگر به همسرش می‌شود. با درخواست شوالیه اول از پادشاه فرانسه،مبارزه‌ای برای اجرای عدالت ترتیب داده می‌شود که اگر شوالیه اول پیروز شود، شوالیه دوم به کام مرگ فرستاده و مجازات خواهد شد، اما اگر شوالیه دوم پیروز شود، ادعای زن برای بی‌حرمتی رد خواهد شد و در ادامه او در معرض خطر سوزاندن قرار می‌گیرد. این فیلم براساس رمان The Last Duel: A True Story of Trial by Combat in Medieval France اثر اریک یاگر در دست ساخت است.

 فیلم The Last Duel در ابتدا اکران کوتاهی را در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۰ (۵ دی ۱۳۹۹) تجربه خواهد کرد تا فرصت برای حضور در فصل جوایز را داشته باشد. در ادامه اکران گسترده این فیلم از تاریخ ۸ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۹ دی ۱۳۹۹) آغاز خواهد شد. علاوه‌بر درایور، دیمون و افلک، جودی کومر، هریت والتر، ناتانیل پارکر و سم هزلدین، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم آخرین دوئل حضور دارند و به‌ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده