نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۸

تریلر جدید فیلم Artemis Fowl منتشر شد

سرانجام و پس از یک انتظار طولانی، شرکت والت دیزنی تریلر جدیدی از فیلم Artemis Fowl را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدید بسیاری است.

آذر ۹۷ بود که شرکت والت دیزنی اولین تیزر تریلر فیلم Artemis Fowl (آرتمیس فاول) را منتشر کرد، اما از آن زمان اطلاعات و تصاویر بسیاری کمی از این پروژه منتشر شد و اکران این فیلم نیز حدود یک سال عقب افتاد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از این فیلم لایو اکشن منتشر شده است. بامداد امروز دیزنی پس از مدت‌ها انتظار سرانجام تریلر جدیدی از فیلم Artemis Fowl را منتشر کرد که در واقع تریلر رسمی این فیلم است و در طول تریلر شاهد تصاویر بسیاری از اتفاقات این فیلم هستیم.

فیلم Artemis Fowl داستان شخصیتی به‌نام آرتمیس فاول، نوجوان ۱۲ ساله‌ی نابغه را روایت می‌کند که او به همراه محافظ شخصی‌اش باتلر، سروان هالی شورت از نیروی ویژه‌ی پلیس زیرزمینی اجنه (LEP) را گروگان گرفته و در ازای آزادی او یک تن شمش طلای ۲۴ عیار از اجنه که از دست انسان‌ها پنهان شده و به زیر زمین پناه برده‌اند، می‌خواهد. او در طی زندگی خود به ناچار مجبور می‌شود تا به میدان نبرد بزرگ و پر از حیله‌ای برود که در سمت دیگر آن یک نژاد اجنه و پریان پنهانی وجود دارد. آرتمیس احتمال می‌دهد که همین اجنه‌ها مسئول ناپدید شدن پدرش باشند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Artemis Fowl اقتباسی از رمانی ۸ جلدی به همین نام اثر اوئن کالفر است که با توجه به تریلر منتشر شده، شاهد تغییرات زیادی در داستان و اتفاقات این رمان هستیم که با واکنش‌های متفاوتی نیز مواجه شده است. علاوه‌بر این، در این تریلر شاهد تایید حضور کالین فارل در نقش آرتمیس فاول بودیم که نقش پدر شخصیت اصلی داستان را بر عهده دارد. همچنین دیزنی پوستر جدیدی از فیلم Artemis Fowl را منتشر کرده که در این پوستر شاهد حضور شخصیت‌های اصلی داستان هستیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر فیلم Artemis Fowl

فردیا شاو در نقش آرتمیس فاول، نانسو آنوزی در نقش باتلر، جش گد در نقش مالچ دیگامز، کالین فارل در نقش آرتمیس فاول (پدر)، جودی دنچ در نقش جولیوس روت، لارا مک دانل در نقش سروان هالی شورت، میراندا ریسون در نقش آنجلینا فاول، جاش مک‌گوایر، هانگ چائو، نیکش پتل، جیک دیویس، ریچل دنینگ، مت جسپ، سیمونه کربی، سالی مشام و آدریان اسکاربورو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Artemis Fowl حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده کنت برانا، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Thor (ثور)، فیلم Cinderella (سیندرلا) و فیلم Murder on the Orient Express (قتل در قطار سریع‌السیر شرق)، بوده است.

فیلم Artemis Fowl برای اکران در تاریخ ۲۹ می ۲۰۲۰ (۹ خرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Darkhorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده