نویسنده: سالار بدیری
// دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل !Bottle Smash؛ خرد کردن بطری‌های شیشه‌ای

بازی موبایل !Bottle Smash با طراحی خلاقانه پازل‌های مختلف، تجربه کوتاه اما لذت‌بخشی از شکستن بطری‌ها با توپ جنگی است. با زومجی همراه شوید تا نگاهی به این بازی داشته باشیم.

برای کسانی‌ که روی موبایل به‌طور حرفه‌ای بازی نمی‌کنند و به دنبال یک سرگرمی ساده در تلفن همراه خود هستند، بازی اندروید !Bottle Smash گزینه مناسبی است. بازی پازل محور و تفننی !Bottle Smash می‌تواند برای مدتی گیمرهای کژوال موبایل را سرگرم کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی موبایل !Bottle Smash بپردازیم.

پازل‌های بازی به‌طور خلاقانه‌ای طراحی شده‌اند و هر مرحله را به روش‌های مختلف می‌توان انجام داد.

بازی‌های کژوال یا عامه پسند که بیشتر برای سرگرم کردن و گذراندن اوقات فراغت کاربران، ساخته می‌شوند، دارای سبک و گیم‌پلی‌های مختلفی هستند. بازی !Bottle Smash ساخته استودیو Playmous با سبک معمایی، به ساده‌ترین شکل ممکن مخاطب خود را سرگرم می‌کند. بازی !Bottle Smash در مجموع از ۵۵ مرحله تشکیل شده است. در هر مرحله با استفاده از یک کنون (توپ جنگی) و سه توپی که در اختیار شما قرار داده می‌شود، باید تمامی بطری‌های موجود را بشکنید. به این صورت که با حرکت افقی یا عمودی انگشت روی صفحه، مسیر پرتاب توپ را در هدف دلخواه تنظیم می‌کنید و با لمس صفحه توپ شلیک می‌شود. بازیکن تنها سه فرصت شلیک دارد و قبل از به اتمام رسیدن توپ‌هایش باید تمام بطری‌ها را از بین ببرد.

!Bottle Smash

!Bottle Smash

!Bottle Smash

در هر مرحله و در هر محیط بازی سه ستاره وجود دارد که با به‌دست‌ آوردن آن‌ها‌، می‌توانید هر سطح را به‌طور کامل و با امتیاز بیشتر پشت سر بگذارید. البته شرط پیروزی در هر سطح، فقط شکستن تمامی بطری‌ها است. معما‌های بازی در کل ساده هستند و با کمی تفکر می‌توان تمامی آن‌ها را حل کرد. حتی در اکثر پازل‌ها می‌توان تنها با شلیک یک گلوله تمامی بطری‌های شیشه‌ای را شکست. ستاره‌هایی که در محیط بازی وجود دارند به‌عنوان راهنما نیز عمل می‌کنند. در بیشتر مواقع تنها با شلیک یک توپ در مسیر قرار گرفتن ستاره‌ها، همه بطری‌ها خرد می‌شوند.

در اکثر پازل‌ها می‌توان تنها با شلیک یک گلوله تمامی بطری‌های شیشه‌ای را شکست.

گیم‌پلی بازی بسیار کوتاه است و در مدت زمان کمتر از یک ساعت می‌توان همه مراحل بازی را به اتمام رساند، اما پازل‌های بازی به‌طور خلاقانه‌ای طراحی شده‌اند و هر مرحله را به روش‌های مختلف می‌توان انجام داد. به همین دلیل بازی تا حدودی ارزش تکرار خود را حفظ می‌کند. ایراد مهمی که از بازی می‌توان گرفت، نبود موسیقی در بازی است. تجربه بازی با صدای شکستن و خرد شدن بطری‌های شیشه‌ای قطعا لذت بیشتری داشت.

!Bottle Smash

!Bottle Smash

!Bottle Smash

بازی !Bottle Smash یک بازی کاملا رایگان است و نیاز به اتصال اینترنت هم ندارد. این بازی برای تمام کاربرانی که به دنبال یک بازی سرگرم کننده‌ی ساده و جذاب هستند پیشنهاد می‌شود. هم‌اکنون از لینک زیر می‌توانید بازی !Bottle Smash را برای اندروید دریافت و تجربه کنید. همچنین اگر به بازی‌های موبایل علاقه‌مندید، در صفحه بهترین بازی های اندروید می‌توانید فهرستی بلند بالا از بهترین بازی‌ها را مشاهده و دانلود کنید.

دانلود بازی !Bottle Smash


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده