نویسنده: روزبه حسینی
// پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱

احتمالا دنباله‌ی بازی Tales From the Borderlands در دست ساخت است

به نظر می‌رسد که نسخه‌ی کامل بازی Tales From The Borderlands باری دیگر عرضه شود و همچنین دنباله‌ی بازی نیز در دست ساخت باشد.

همواره بازار شایعات حول محور بازی‌های ویدیویی در سایت ردیت بسیار داغ است و اکنون طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربری در این سایت دو ویدیو منتشر کرده است که به‌نظر می‌رسد تریلری از بازی Tales From The Borderlands Redux باشند. حساب کاربری این شخص اکنون پاک شده است و ویدیو‌های منتشر شده نیز اصلا کیفیت مطلوبی ندارند، اما برخی از جزییات را می‌توان از آن‌ها دریافت کرد (برای مشاهده دو ویدیو می‌توانید از طریق این لینک و این لینک اقدام کنید). 

Tales From The Borderlands Redux

در این ویدیوها جزییات چندانی وجود ندارد، اما می‌توان لوگو‌ی استودیو احیاشده‌ی Telltale Games را همراه با استودیو گیرباکس و Adhoc همراه با شرکت 2K Games مشاهده کرد. استودیو Telltale Games با همکاری Adhoc Studio در حال حاضر در حال کار روی بازی The Wolf Among Us 2 هستند بنابراین احتمال می‌رود که این دو استودیو همکاری خود را برای ساخت دنباله‌ی بازی اقتباسی از روی مجموعه‌ی محبوب استودیو گیرباکس ادامه دهند. 

فارغ از نسخه‌ی دوم، احتمالا ویژگی‌هایی که قرار است تا به نسخه‌ی Tales from the Borderlands اضافه شود شامل مصاحبه‌ی سازندگان در مورد هر قسمت از بازی، دسترسی به کدها، اضافه شدن کانسپت آرت‌های بازی و همچنین قرارگیری مرحله‌ای جدید باشد. 

در پایان ویدیو دوم، بازه‌ی انتشار ۲۰۲۰ به نمایش درمی‌آید و همچنین یک عدد ۲ بزرگ روی صفحه نمایش نقش می‌بندد. این موضوع به احتمال قوی به انتشار فصل دوم از بازی اشاره می‌کند. همچنین وبسایت talesfromtheborderlands.com نیز در ویدیو قابل مشاهده است اما با رفتن به این لینک، با ارور ۴۰۴ در حال حاضر روبرو می‌شوید. 

Tales From The Borderlands 2

فصل نخست بازی Tales From The Borderlands در سال ۲۰۱۴ برای اولین‌بار منتشر شد. این بازی در واقع اقتباسی نوین از بازی شوتر استودیو گیرباکس به‌نام Borderlands محسوب می‌شود و به بازیکنان این شانس را می‌دهد که در دل دنیای مجموعه بوردرلندز، بیشتر با شخصیت‌ها آشنا شوند و از داستان‌سرایی عمیق‌تری نسبت به بازی‌های اصلی این سری لذت ببرند؛ چرا که معمولا آن‌ها بیشتر روی گیم‌پلی شوتر بازی تمرکز دارند و داستان بازی در اولیت استودیو گیرباکس نبوده است. فصل نخست بازی با تحسین منتقدان و بازیکنان مواجه شد؛ به طوری که حتی کسانی که با مجموعه‌ی بوردرلندز نیز آشنا نبودند، به‌خوبی توانستند تا با شخصیت‌های این بازی ارتباط برقرار کنند و درگیر داستان آن‌ها شوند. 

تاکنون هیچ‌کدام از استودیو‌های تل تیل گیمز، Adhoc، گیرباکس و شرکت 2K Games راجع به انتشار این تصاویر و ویدیو‌ها اظهار نظر نکرده‌اند، اما به‌نظر نمی‌رسد که آن‌ها ساختگی باشند. بنابراین احتمالا باید به‌زودی منتظر معرفی بازی Tales From The Borderlands Redux و همچنین تایید ساخت فصل دوم آن به صورت رسمی از سوی سازندگان باشیم. 

نظر شما راجع به احتمال ساخته شدن فصل دوم بازی Tales From The Borderlands چیست؟ آیا فصل اول این بازی جزو آثار محبوب شما از استودیو Telltale Games محسوب می‌شود؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده