نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱

دموی بازی Trials of Mana در دسترس قرار گرفت

براساس اعلام قبلی اسکوئر انیکس، دموی بازی جدید Trials of Mana برای کاربران پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفت.

اسکوئر انیکس به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی جدید خود به‌نام Trials of Mana را منتشر کرده بود که در آن به تاریخ انتشار دموی این بازی نیز اشاره می‌شد. حالا این دمو از رأس ساعت ۱۲ تاریخ ۱۸ مارس در استور پلی استیشن و نینتندو ای شاپ قرار گرفته است. اسکوئر انیکس قبلاً اعلام کرده بود که ممکن است در زمانبندی انتشار این دمو در این دو پلتفرم تفاوت‌ کوچکی وجود داشته باشد. حالا این این دمو در PS Store فرانسه نیز قرار گرفته و زمان عرضه آن در سایر مناطق جهان نیز از طریق اکانت توییتر انگلیسی مجموعه Mana اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دموی بازی Trials of Mana از ابتدای داستان بازی آغاز می‌شود و به شما امکان انتخاب پروتاگونیست بازی و دو همراه خود را از میان کاراکترهای قابل بازی خود، شامل آنجلا، دوران، Riesz، کوین، شارلوت و هاوک‌آی خواهد داد. این دمو داستان شخصیت انتخابی شما، ملاقات با Faerie و اولین ماجرای همراهی تیم شما را پوشش خواهد داد. سپس شما از میان غاری که در راه Wendel قرار گرفته عبور کرده و در این مسیر با باس فایت Full Metal Haggar مواجه خواهید شد. در بازی اورجینال این مجموعه برای کنسول Snes این ماجراها چیزی در حدود یک ساعت و نیم به طول می‌انجامید و می‌توان انتظار داشت که نسخه بازسازی شده آن چیزی فراتر از این میزان باشد.

کاراکترها در دموی این بازی تا لول ۷ پیش خواهند رفت. افرادی که بعداً بازی کامل Trials of Mana را خریداری کنند، می‌توانند روند ذخیره شده‌ی خود را به آن منتقل کنند.

Trials of Mana

اما قبل از انتشار این دمو، یک تریلر جدید نیز برای Trials of Mana منتشر شده بود که شامل مبارزات شخصیت‌های بازی علیه هشت Benevodon می‌شد. یکی از این موارد، قبلاً هم در تریلر گیم پلی این بازی دیده شده بود. یکی از نکات قابل توجهی که در این تریلر دیده شد، به هم خوردن هماهنگی صدا و تصویر در هنگان صحبت کردن Duran در انتهای ویدیو بود. هرچند باید توجه داشته باشید که در اکثر تریلرهای JRPG ژاپنی صداگذاری‌ها متفاوت از بازی اصلی هستند و این موضوع می‌تواند این اتفاق را توجیه کند.

توییتی که شامل این ویدیو می‌شد، تأکید داشت که ویدیو را تا انتها تماشا کنید چرا که در پایان، بخش داستانی جدید و عناصر اختصاصی نسخه بازسازی شده بازی به نمایش گذاشته می‌شوند. شما می‌توانید در ادامه به این ویدیو نگاهی داشته باشید.

تماشای ویدیو در یوتیوب

جا دارد به این نکته نیز اشاره کنیم که این بازی در واقع یک نسخه بازسازی شده از بازی Seiken Densetsu 3 است که به صورت انحصاری در ژاپن و برای کنسول‌های Super Famicom و سوپر نینتندو در سال ۱۹۹۵ منتشر شده بود. بازی Seiken Densetsu 3 نیز دنباله بازی Seiken Densetsu 2 بود که خارج از کشور ژاپن به نام Secret of Mana شناخته می‌شد. بازی Seiken Densetsu 3 نیز اولین‌بار با نام Trials of Mana در خلال E3 2019 و به‌عنوان بخشی از مجموعه Collection of Mana و برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی شد. حالا نسخه بازسازی شده این بازی نیز در غرب با نام Trials of Mana شناخته می‌شود، اما در ژاپن برای تفکیک آن با نسخه اصلی به آن Seiken Densetsu 3 Trials of Mana گفته می‌شود.

بازی Trials of Mana در تاریخ ۲۴ آوریل ۲۰۲۰ (۵ اردیبهشت ۱۳۹۹) برای پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و پی سی از طریق استیم منتشر خواهد شد.

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده