نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

Bleeding Edge ،Ace Combat 7 و چند بازی دیگر به ایکس باکس گیم پس می‌آیند

Xbox Game Pass به زودی میزبان ۶ بازی جدید برای ایکس باکس وان و پی سی خواهد بود که شامل بازی در آستانه‌ی انتشار Bleeding Edge از نینجا تئوری نیز می‌شود.

اکانت رسمی ایکس باکس گیم پس، ساعاتی پیش از بازی‌های جدید این سرویس برای روی ایکس باکس وان و پی سی رونمایی کرد. این بار، شش بازی جدید به سرویس مایکروسافت اضافه می‌شوند که از جمله‌ی این موارد می‌توان به Bleeding Edge، Kona، Power Rangers: Battle for the Grid، The Surge 2، Ace Combat 7: Skies Unknown و Astrologaster اشاره کرد.

Bleeding Edge، بازی مورد انتظار چهار در مقابل چهار نفر و آنلاین چندنفره نینجا تئوری است که در تاریخ ۲۴ مارس (۵ فروردین) برای تمامی مشترکین ایکس باکس گیم پس روی کنسول ایکس باکس وان و پی سی در دسترس قرار خواهد گرفت. مایکروسافت هفته گذشته اقدام به برگزاری یک دسترسی اولیه به نسخه بتای بازی کرده بود که مجموعه‌ی مشخصی از کاربران آزمایشی را با تجربه کلی بازی آشنا می‌کرد.

مقاله مرتبط

علاوه بر Bleeding Edge، بازی‌های Power Rangers: Battle for the Grid و The Surge 2 را داریم که در کنار موارد دیگر و در هردو پلتفرم به ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شوند. با این که بازی Power Rangers که یک نسخه اقتباسی از کمیک‌های Power Rangers محسوب می‌شود، بازخورد مناسبی را از سوی منتقدان و کاربران دریافت نکرده است. The Surge 2 یک بازی اکشن، سوم شخص و آینده‌نگرانه است که گیم‌پلی آن در سبک سولزبورن طراحی شده و یک دنباله موفق از نسخه اورجینال خود محسوب می‌شود.

Xbox Game Pass

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown نیز یکی دیگر از بازی‌های خوب و باکیفیت این فهرست است که به زودی به سرویس مایکروسافت اضافه خواهد شد. این بازی که اولین بار اوایل امسال به صورت عمومی منتشر شد، به عنوان اولین و احتمالاً آخرین بازی Ace Combat که در نسل فعلی کنسول‌ها منتشر شده شناخته می‌شود. این بازی با بخش داستانی درگیر کننده و حالت‌های متنوع چندنفره خود تنها برای مشترکین XGP روی ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

طبق معمول بازی‌های ایندی یا مستقل نیز در این فهرست حضور خواهند داشت. اولین مورد، به بازی Kona مربوط می‌شود که به فهرست بازی‌های گیم پس در ایکس باکس وان اضافه خواهد شد. شما در این بازی به عنوان یک کارآگاه در سال ۱۹۷۰ فعالیت کرده و تحقیقات خود را در یک روستای عجیب که با مسائل سورئالی درگیر هستند، آغاز می‌کنید.

xbox game pass pc

از سوی دیگر، مشترکین پی سی این سرویس نیز بازی Astrologaster را دریافت خواهند کرد. Astrologaster یک بازی ماجراجویی و کمدی است که شما در آن نقش یک دکتر را برعهده داشته و باید زندگی مردم را با طالع‌بینی نجات دهید.

هنوز زمان دقیقی برای انتشار موارد بالا در Xbox Game Pass اعلام نشده است. به جز Bleeding Edge که همانطور که گفته شد، پنجم فروردین به فهرست اضافه خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده