// پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

بازی Octopath Traveler دو میلیون نسخه فروش داشته است

شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرده بازی Octopath Traveler به فروش دو میلیون نسخه‌ای رسیده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی و به‌گفته‌ی شرکت Square Enix، بازی Octopath Traveler موفق شده است از ابتدای انتشار برای کنسول سوییچ در سال ۲۰۱۸ و سپس در سال ۲۰۱۹ برای پی‌سی، تاکنون و در مجموع دو میلیون نسخه فروش داشته باشد. به همین مناسبت شعبه اروپای شرکت نینتندو در وب‌سایت فروش الکترونیکی خود این بازی را با تخفیف ۵۰ درصدی عرضه کرده است که تا دوم ماه آوریل (۱۴ فروردین ماه) فعال خواهد بود. باتوجه به طراحی هنری بازی و سیستم مبارزه جالب Octopath Traveler، پیشنهاد خوبی است.

Octopath Traveler یک بازی نقش آفرینی با هشت پروتاگونیست است که می‌توانید با یکی از آن‌ها ماموریت خود را آغاز کنید و در این مسیر سایر شخصیت‌ها را نیز به‌مرور اطراف خود جمع کنید تا در رسیدن به هدف شما را یاری کنند. در این راه باید ماموریت‌های هریک از آن‌ها را نیز انجام دهید. این بازی با ترکیب محیطی سه‌بعدی، طراحی زیبا و شخصیت‌های متفاوت که هریک دارای توانایی‌های مختص‌به‌خود هستند، می‌تواند تجربه خوبی برای بازیکن باشد. بازی Octopath Traveler در فروشگاه استیم هم برای کامپیوتر در دسترس قرار دارد. بازی Octopath Traveler در بررسی زومجی نمره خوب ۸.۵ را کسب کرده است. در زیر بخش‌هایی از نظر زومجی را در مورد این بازی مطالعه می‌کنید:

Octopath Traveler روایت‌گر داستان کاراکترهایی است که به‌خاطر اتفاقاتی که در زندگی آن‌ها رخ داده است، دیدگاه‌های متفاوتی دارند، اما تصمیم می‌گیرند به یکدیگر کمک کنند و مشکلات را حل کنند. بااینکه شاهد یک روایت داستانی بسیار خوب هستیم، اما بازی در بخش‌هایی نظیر طراحی و ردیابی مأموریت‌های فرعی و همچنین تاکید بیش از حد روی فارم کردن برای انجام مراحل اصلی مشکلاتی دارد. بااین‌حال Octopath Traveler محصولی است که می‌تواند به‌واسطه سیستم مبارزاتی غنی، موسیقی‌های دلچسب و داستان خود، ساعت‌ها شما را سرگرم کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده