// پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

بازی رومیزی Wingspan برای کامپیوتر و نینتندو سوییچ تایید شد

شرکت نینتندو ساخت و انتشار بازی رومیزی Wingspan را برای کامپیوتر و کنسول نینتندو سوییچ تایید کرد.

Wingspan یک بازی کارتی است که توسط شرکت Stonemaier Games منتشر شده است. در این بازی می‌توانید انتخاب کنید که در محیطی قرون وسطایی یا آخرالزمانی وارد بازی شوید. بازی Stonemaier Games توسط الیزابت هارگریو طراحی شده است و موفق شده که در فهرست بهترین‌ بازی‌های وب‌سایت Board Game Geek رتبه ۲۲ را کسب کند. حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت Nintendo اعلام کرده است که این بازی قرار است برای کنسول سوییچ و پی‌ سی هم عرضه شود.

این خبر در جریان کنفرانس Indie World که به‌تازگی برگزار شده بود، اعلام شد. همچنین باتوجه به این‌که بازی Wingspan یک بازی رومیزی است، پس طبیعتا خبری از تریلر برای آن نیست. بهتر است بدانید این بازی موفق به دریافت جایزه Kennerspiel des Jahres هم شده است که می‌توان آن را به‌نوعی با رویداد بهترین بازی ویدیویی سال مشابه دانست. معمولا بازی‌های رومیزی زیادی وارد دنیای بازی‌های ویدیویی نمی‌شوند؛ اما با تایید شدن انتشار بازی Wingspan برای نینتندو سوییچ، می‌توان آن را با قیمتی کمتر از ۶۰ دلار تهیه کرد.

بازی Wingspan می‌تواند روی کنسول سوییچ و کامپیوتر هم درست مثل نسخه رومیزی آن، تبدیل به یک سرگرمی بسیار خوب و طولانی‌مدت برای شما شود؛ حتی ممکن است یک‌سری تنظیمات و موارد اضافه نیز در این نسخه از بازی وارد شوند. بازی Wingspan قرار است در تاریخ نامشخصی از بهار سال جاری میلادی برای نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده