نویسنده: نیما احمدی
// پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

بازی I Am Dead سال ۲۰۲۰ برای سوییچ و پی سی عرضه می‌شود

بازی I Am Dead که در برنامه Indie World شرکت نینتندو معرفی شده بود، در سال جاری میلادی برای پی‌سی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

استودیو Annapurna Interactive اخیراً با انتشار بازی‌هایی مانند Sayonara Wild Hearts، Untitled Goose Game و Wattam، نقدها و تبلیغات مثبتی دریافت کرده است. این شرکت به‌طور ویژه روی بازی‌های مستقل رنگارنگ، عجیب و غیرمعمولی با یک روایت سنگین داستانی تمرکز دارد. استودیو آناپورنا اعلام کرده است که جدیدترین بازی آن‌ها با نام I Am Dead، سال آینده برای پلتفرم‌های پی‌ سی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

در طول برنامه Nintendo’s Indie World، استودیو Annapurna Interactive تریلری از بازی جدید I Am Dead را منتشر کرد. علاوه‌بر اسم غیرعادی این بازی، این تریلر جنبه‌های هنری و جلوه‌های بازی را به مخاطب نشان می‌دهد. به‌نظر می‌رسد که بازیکنان در این بازی به دنیای پس‌ از مرگ سفر کرده و به ماجراجویی بپردازند. طبق گفته‌های استودیو Annapurna، بازی I Am Dead توسط Hollow Ponds Games و ریچارد هاگ، خالقان بازی‌های Wilmot’s Warehouse و Hohokum، در حال توسعه است.

هنوز اطلاعات زیادی از محتوای این بازی منتشر نشده است، ولی تا به این‌جا می‌دانیم که بازی در سبک معمایی و پازل طراحی شده و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا کنترل یک نگهبان موزه با نام موریس لاپتون را برعهده بگیرند. ظاهراً لاپتون در این بازی با کمک شبح سگ دوست داشتنی خود، جزیره‌ای را جست‌وجو می‌کند تا اتفاقات و خاطره‌های گذشته خود را کنار هم قرار دهد. هدف لاپتون از این‌کار، نجات جزیره از تهدید احتمالی فوران آتشفشان خواهد بود.

به‌نظر می‌رسد که بازی I Am Dead قصد دارد تا کمی بیشتر به تفهیم موضوع مرگ و زندگی بپردازد. باتوجه به سابقه درخشان استودیو Annapurna، خوشبختانه لازم نیست که زمان زیادی را منتظر بمانیم تا ببینیم که بازی I Am Dead چه‌چیزی برای بازیکنان تدارک دیده است.

بازی I Am Dead سال آینده برای پلتفرم‌های پی‌سی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. برای آشنا شدن با طراحی بازی می‌توانید در ادامه تریلر جدید بازی را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده