// چهار شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

ساخت بسته‌‌های الحاقی بازی Super Smash Bros. Ultimate به تعویق افتاد

ویروس کرونا این‌بار باعث به تعویق افتادن روند توسعه بسته‌های الحاقی بازی Super Smash Bros. Ultimate شده است.

بازی Super Smash Bros. Ultimate با کراس‌اورهای متعددی که نه‌تنها با مجموعه‌های شرکت نینتندو، بلکه با بسیاری از بازی‌های کلاسیک دیگر داشته است، تبدیل به یک بازی گسترده و دوست‌داشتنی شده است که نام آن تا مدت‌ها بر سر زبان‌ها خواهد بود. این بازی تاکنون در قالب پنج DLC، شخصیت‌های متعددی را دریافت کرده و قرار است در آینده نیز کاراکترهای بیشتری به‌واسطه‌ی شش بسته الحاقی دیگر به این بازی مبارزه ای اضافه شوند. اما حالا و براساس جدیدترین اخبار بازی مشخص شده است که توسعه این بسته‌ها تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است.

ماساهیرو ساکورای، کارگردان این بازی، در تازه‌ترین مصاحبه‌ی خود از تاخیر خوردن روند ساخت این بسته‌ها سخن گفته است. اگرچه منظور وی از تاخیر خوردن، به‌عقب افتادن روند توسعه این بسته‌ها است، اما لزوما به معنی این نیست که در زمان مشخص شده رونمایی نخواهند شد. البته و در هر حال نباید به‌ این زودی‌ها منتظر انتشار جدیدترین بسته کاراکترهای بازی Super Smash Bros. Ultimate باشیم.

همان‌طور که احتمالا خبر دارید، شیوع ویروس کرونا تاکنون موجب تعطیلی و به لغو شدن رویدادهایی مانند E3 2020 و دورکاری تیم‌های زیادی در سراسر دنیا شده است. این مساله روز به روز نیز در حال افزایش است. در حال حاضر بازی Super Smash Bros Ultimate با توجه به متحوای بسیار زیادی که دارد، می‌تواند فعلا طرفداران را سرگرم کند تا زمانی که اوضاع به روال عادی برگردد و شاهد انتشار بسته‌های جدیدی برای این بازی فایتینگ باشیم.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده