// چهار شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

Assassin’s Creed Odyssey را سه روز رایگان تجربه کنید

کاربران و علاقه‌مندان به مجموعه Assassin's Creed از امروز می‌توانند نسخه Odyssey را به مدت سه روز رایگان تجربه کنند.

مقاله‌های مرتبط:

Assassin's Creed را می‌توان یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های صنعت بازی‌های ویدیویی دانست که از عرضه اولین نسخه تابه‌امروز، از یک بازی اکشن ماجراجویی به یک بازی کاملا نقش آفرینی تبدیل شده است. آخرین نسخه Assassin's Creed Odyssey بود که تجربه خوبی را در اختیار کاربران قرار داد و بازیکنان را وارد یونان باستان کرد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، کاربران از فردا ۲۹ اسفند ماه (۱۹ مارس) به‌مدت سه روز می‌توانند Assassin's Creed Odyssey را به رایگان تجربه کنند. به‌عبارتی نسخه آدیسی تا تاریخ سه فروردین ماه ۹۹ (۲۲ مارس) به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. دراین‌میان اشاره کنم که این رویداد سه روزه برای کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان درنظر گرفته شده است. 

همچنین اعلام شده که کاربران پی سی و پلی‌استیشن 4 هم‌اکنون می‌توانند نسخه رایگان بازی را دانلود کنند تا برای تجربه در تاریخ ذکر شده آماده شده باشد. کاربران پس از تجربه‌ی بازی می‌توانند Assassin's Creed Odyssey را در جریان تخفیف‌های شرکت یوبیسافت (Ubisoft) با قیمتی مناسب‌تر خریداری کنند. در انتها مشخص شده که فایل‌های ذخیره‌ای شما در نسخه رایگان، قابل اجرای روی نسخه اصلی است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا از تجربه Assassin's Creed Odyssey لذت برده‌اید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده