// چهار شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

بازی Blair Witch در تابستان 2020 برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود

شرکت نینتندو در جریان رویداد Indie World 2020 اعلام کرد بازی Blair Witch در تابستان سال جاری میلادی برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

بازی Blair Witch، ساخته استودیو بلوبر تیم (Bloober Team)، در شهریور ماه برای ایکس باکس وان و کامپیوتر و در زمستان هم برای پلی استیشن 4 عرضه شد و توانست بازخوردهای مثبت و منفی مختلفی را دریافت کند. یکی از ویژگی‌های مثبت این بازی ترسناک، اتمسفر درگیر کننده و پر رمز و راز آن است. به‌تازگی نینتندو رویداد Indie World 2020 را برگزار کرد تا بازی‌های مستقل جدیدی را که برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شوند، به‌نمایش بگذارد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، در این رویداد اعلام شد که Blair Witch در تابستان سال جاری میلادی برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. در ادامه تریلر جدیدی هم از نسخه نینتندو سوییچ این بازی ترسناک منتشر شده که گشت‌وگذار کاراکتر اصلی در جنگل‌های Burkittsville را به‌نمایش می‌گذارد. باتوجه‌به تریلر منتشر شده تا حدی شاهد اعمال تغییرات روی کیفیت بافت‌های محیطی هستیم، اما به‌نظر می‌رسد Blair Witch همچنان می‌تواند تجربه‌ی خوبی را در این بخش در اختیار مخاطب قرار دهد.

داستان بازی در سال ۱۹۹۶ روایت می‌شود؛ جایی‌که بازیکن در نقش الیس، مأمور سابق پلیس، قرار می‌گیرد که از نظر روحی و روانی در شرایط متعادلی قرار ندارد. در ادامه به او مأموریت داده می‌شود که در جنگل‌های Burkittsville به‌دنبال یک پسر گمشده بگردد. در ادامه می‌توانید تریلر نسخه نینتندو سوییچ Blair Witch را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی ‌Blair Witch توانست از زومجی نمره ۷ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Blair Witch جدید‌ترین ساخته استودیو بلوبر است که در مقایسه با بازی ضعیف قبلی آن‌ها یعنی Layers of Fear 2 پیشرفت خوبی به‌حساب می‌آید. بلیر ویچ بیش‌تر از هر چیز در ارائه یک حس ترس روانی و قرار دادن بازیکن در موقعیت‌های پرتنشی که می‌توانند روح و روانش را آزار دهند، موفق ظاهر می‌شود و از طرف دیگر شخصیت‌پردازی خوب کاراکتر الیس و ارتباط وی با سگش مورد دیگری است که به بهتر شدن بازی کمک می‌کند. اما در عین حال بلیر ویچ مشکلاتی در زمینه روایت داستان یا سطحی بودن برخی مکانیک‌های گیم‌پلیش هم دارد که مانع از تبدیل شدن آن به یک بازی ترسناک عالی می‌شوند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده