// سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

فروشگاه نینتندو در نیویورک به دلیل ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

فروشگاه نینتندو در نیویورک دوشنبه شب اعلام کرد که به‌دلیل شیوع ویروس کرونا تا زمانی نامعین در آینده تعطیل خواهد بود.

فراگیر شدن ویروس کرونا (کووید-۱۹) در بین مردم جهان باعث تعطیلی خیلی از کسب و کارها و همین‌طور نمایشگاه‌های بزرگی مثل E3 2020 شده است. با شیوع هرچه بیشتر این ویروس، زندگی مردم کل جهان کم کم مختل شده و با تعطیلی تدریجی شهر نیویورک، یکی از دیدنی‌ترین مکان‌های این شهر نیز تصمیم به بستن درهای خود به روی عموم گرفته است.

Nintendo NY با استناد به تحولات مربوط‌ به همه گیری ویروس کرونا و نگرانی در مورد سلامتی و ایمنی کارمندان و حامیان خود، دوشنبه شب در صفحات شبکه‌های اجتماعی خود اعلام کرد که فروشگاه نینتندو در نیویورک تا زمان نامعینی در آینده بسته خواهد شد.

نینتندو

فروشگاه Nintendo NY که در Rockefeller Plaza واقع شده است، به‌عنوان یکی از فروشگاه‌های منحصر‌به‌فرد آن منطقه به شمار می‌آید. این مکان هم به‌عنوان یک فروشگاه بازی مخصوص نینتندو و هم یک مرکز رسمی برای جمع شدن عموم برای همه چیز، از Animal Crossing گرفته تا Zelda، استفاده می‌شود. فضای دو طبقه‌ی این فروشگاه نیز در چند سال اخیر به محل جمع شدن طرفداران هنگام برگزاری مراسم Nintendo Direct یا حضور هنگام انتشار بازی‌ای جدید تبدیل شده است.

هیچ زمان مشخصی برای باز شدن مجدد فروشگاه در بیانیه منتشر شده‌ی دوشنبه شب، اعلام نشده است. در این متن ادامه آمده است:

ما به همکاری با متخصصان بهداشت ادامه خواهيم داد و دستورهای آن‌ها را دنبال خواهیم کرد و به محض اینکه زمانی برای باز شدن مجدد فروشگاه مشخص شد به شما اطلاع خواهیم داد.

اگرچه شهروندان، پرسنل پزشکی و مقامات محلی در سراسر جهان تمام تلاش خود را برای کنترل ویروس کرونا انجام می‌دهند، مبارزه با ویروس کرونا به کندی پیش می‌رود. شهرهای سراسر آمریکا نیز اقدامات گسترده‌ای را برای نگه داشتن مردم در خانه‌هایشان برای جلوگیری از انتشار ویروس انجام داده‌اند. ایالت نیویورک به‌طور خاص مدارس، سالن‌های ورزشی، تئاترها و سرویس های ناهار خوری خود را برای کافه‌ها و رستوران‌هایش تعطیل کرده است زیرا موارد تأیید شده در این ایالت به هزار نفر رسیده است.

ما به سلامتی و ایمنی همه‌ی شما و کارمندانمان اهمیت می‌دهیم و از درک کردن شما قدردانی می‌کنیم. ما منتظر زمانی هستیم که نینتندو NY دوباره بتواند به مکانی تبدیل شود که همه ما برای جشن گرفتن بازی‌ها به دور هم جمع شویم و ما مشتاقانه منتظر هستیم تا دوباره شما را ببینیم.

متاسفانه ویروس کرونا روزبه‌روز افراد زیادتری را درگیر خود می‌کند و باید تا پیش از کشف واکسن و داروی قطعی آن، تمام مراقبت‌ها و نکات ایمنی را رعایت کنیم.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده