نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

ادریس البا به ویروس کرونا مبتلا شد

پس از ابتلا تام هنکس به ویروس کرونا، ادریس البا جدیدترین بازیگری است که تست ابتلا به کرونا وی مثبت اعلام شده است. 

پنجشنبه هفته گذشته بود که اعلام شد تست کرونای تام هنکس و ریتا ویلسون مثبت اعلام شده و این دو در حال حاضر در قرنطینه به سر می‌برند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر سرشناس دیگری به ویروس کرونا مبتلا شده است. ادریس البا، بازیگر برنده جایزه گلدن گلوب با انتشار ویدیویی در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد که وی به ویروس کرونا مبتلا شده و اکنون در قرطنیه به سر می‌برد. البا تایید کرد که امروز تست Covid 19 وی مثبت اعلام شده، اما حال او در حال حاضر خوب است و اکنون هیچ علائمی ندارد، اما در حال حاضر خود را از بقیه جدا کرده است. در ادامه البا از مردم خواست که در خانه بمانند و مانع گسترش ویروس کرونا شوند و به مردم توصیه کرد که وحشت نکنند و به مقابله با کرونا بپردازند. البا در ادامه وعده داد که وضعیت خود طی روزهای آینده را روزانه اعلام خواهد کرد.

Idris Elba

ادریس البا اخیرا در پشت صحنه فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) حضور داشته، اما مشخص نیست که او در چه مکانی به ویروس کرونا مبتلا شده است. ویروس کرونا طی روزهای اخیر باعث کاهش شدید مراجعه کنندگان به سینما شده و این هفته، ضعیف‌ترین فروش در یک از سال ۱۹۹۰ تا به امروز بوده است. کاهش استقبال مردم از فیلم‌ها باعث شد تا اکران فیلم‌های بسیاری از جمله فیلم No Time to Die (زمانی برای مردن نیست)، فیلم سریع و خشن 9 (Fast and Furious 9)، فیلم Mulan (مولان) و فیلم A Quiet Place: Part 2 (یک مکان ساکت: قسمت دوم) با تاخیر مواجه شوند و باعث تعطیلی بسیاری از سینماها شود یا تعداد سالن‌ها کاهش پیدا کند که از امروز بسته شدن سالن‌های سینما در آمریکا نیز آغاز شده است. 

همچنین فیلمبرداری و تولید فیلم‌ها و سریال‌هایی چون فصل دوم سریال The Witcher (ویچر)، فصل چهارم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا)، سریال The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها)، فیلم The Batman (بتمن)، فیلم Jurassic World: Dominion (دنیای ژوراسیک: دامینین)، فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings (شانگ-چی و افسانه ۱۰ حلقه) و غیره نیز بخاطر شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر جهان تعطیل شده‌اند. حال باید دید که میزان خسارت‌ها و صدمه‌هایی که ویروس کرونا به صنعت سینما و تلویزیون خواهد زد، چقدر خواهد بود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده