نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

تصاویر جدید Microsoft Flight Simulator ما را با دنیای زیبای بازی آشنا می‌کند

شرکت مایکروسافت تصاویر زیبایی از بازی Microsoft Flight Simulator منتشر کرد که بخش‌های مختلف بازی در طول شب‌وروز را نشان می‌دهند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت مایکروسافت با انتشار تصاویر جدیدی از بازی Microsoft’s Flight Simulator انتظار عاشقان پرواز برای عرضه‌ی آن را دشوارتر از قبل کرده است. شبیه‌سازی واقع‌گرایانه‌ی پرواز یکی از برجسته‌ترین مواردی که در این تصاویر شاهدش هستیم و زیبایی خیره‌کننده‌ی بازی یقیناً عقل را از سر بازیکنان می‌پراند. پس بدون فوت وقت شما دعوت به تماشای تصاویر تازه‌ی Microsoft’s Flight Simulator در ادامه‌ی مطلب می‌کنیم.

Microsoft Flight Simulator

این تصاویر بخش‌های مختلف بازی در طول شب‌وروز و مناظر متفاوت آن را در معرض نمایش قرار می‌دهند و تماشای آن‌ها هر بازیکنی را شگفت‌زده خواهد کرد. مدتی قبل سون مستاس، طراح ارشد Microsoft’s Flight Simulator اعلام کرد که تمام فرودگاه‌های دنیا در این بازی وجود دارد و تعداد آن‌ها به بیش از ۳۷ هزار فرودگاه می‌رسد. البته تعداد ۸۰ فرودگاه از آن در زمره‌ی فرودگاه‌های پربازدید قرار می‌گیرند که زمان بیشتری برای طراحی دقیق و بی‌نقص آن‌ها صرف شده است.

این اولین باری نیست که تصاویر خارق‌العاده‌ای از بازی Microsoft’s Flight Simulator منتشر می‌شود و احتمالاً آخرین‌بار نیز نخواهد بود. پیش از این شاهد تریلرهای جدیدی از این شبیه‌ساز پرواز بودیم که «آب‌وهوای برفی» و «هواپیماهای» آن را به تصویر کشید. همچنین قبلاً تصاویری از این بازی برای نمایش طراحی پُرجزئیات هواپیماها و محیط‌های بازی منتشر شد که از «اینجا» می‌توانید به تماشای آن‌ها بپردازید. بازی Microsoft’s Flight Simulator برای عرضه در سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم‌های کامپیوتر و ایکس‌باکس وان برنامه‌ریزی شده است، اما تاریخ دقیق انتشار آن مشخص نیست. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده