نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

نسخه پی سی Horizon: Zero Dawn از نمایشگرهای فوق عریض پشتیبانی می‌کند

آن ون‌در زاندن، مدیر روابط عمومی گوریلا گیمز تایید کرد که نسخه‌ی کامپیوتر بازی Horizon: Zero Dawn از نمایشگرهای فوق عریض پشتیبانی می‌کند.

با اینکه برخی از بازیکنان از پورت بازی Horizon: Zero Dawn، ساخته استودیوی گوریلا گیمز خوشحال نیستند، اما اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان برای تجربه‌ی آن در کامپیوتر سر از پا نمی‌شناسند که این موضوع کاملاً منطقی است؛ چرا که این بازی یکی از بهترین بازی‌های دهه‌ی گذشته به‌حساب می‌آید و تجربه‌ی آن برای همه‌ی گیمرها واجب است. این بازی اکشن نقش‌آفرینی از آن دست بازی‌هایی است که تجربه‌ی آن در سخت‌افزارهای قدرتمند بسیار خارق‌العاده خواهد بود. بازی «هورایزن زیرو داون» در زمان انتشار برای کنسول پلی‌استیشن 4 نیز از نظر بصری بسیار چشم‌نواز بود، اما در کامپیوتر دیگر خبری از محدودیت‌های سخت‌افزاری نیست و می‌تواند تجربه‌ی منحصربه‌فردی را برای بازیکنان رقم بزند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که پشتیبانی از نمایشگرهای فوق عریض یا Ultra-Wide یکی از ویژگی‌هایی است که در نسخه‌ی کامپیوتری بازی Horizon: Zero Dawn شاهد آن خواهیم بود. آن ون‌در زاندن، مدیر روابط عمومی استودیوی گوریلا گیمز با بیان اینکه اولین تصویر فوق عریض انتشاریافته در استیم از نسخه کامپیوتری بازی گرفته شده است، پشتیبانی این نسخه از مانیتورهای اولترا-واید را تایید کرد. شما می‌توانید اولین تصویر نسخه‌ی کامپیوتر بازی Horizon: Zero Dawn را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید.

بازی Horizon: Zero Dawn

هرمن هالست، رئیس استودیوهای جهانی سونی، پس از انتشار اطلاعیه‌ی انتشار بازی Horizon: Zero Dawn برای کامپیوتر اظهار داشت که «پورت این بازی برای کامپیوتر به این معنا نیست که همه‌ی بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن به این پلتفرم راه می‌یابند، چرا که تمرکز سونی در نسل بعدی روی ارائه‌ی بازی‌های انحصاری داستان-محور معطوف خواهد ماند». کاربران کامپیوتر حالا می‌توانند یکی دیگر از برجسته‌ترین بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن 4 را در کنار بازی Death Stranding در تابستان امسال تجربه کنند. پیش از این شایعاتی از عرضه‌ی بازی The Last of Us Part II برای کامپیوتر نیز به گوش می‌رسید که اکنون با تایید بازی Horizon: Zero Dawn برای کامپیوتر به واقعیت نزدیک‌تر شده است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده