نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

سازندگان Amnesia: Rebirth در کنار این بازی مشغول ساخت «اثری دیوانه‌وارتر» هستند

استودیو فریکشنال‌گیمز به‌طور رسمی اعلام کرد که هم‌زمان با توسعه‌ی بازی Amnesia: Rebirth، مشغول ساخت یک بازی «دیوانه‌وارتر» هستند.

سری بازی‌های امنژیا (Amnesia) از آن آثاری هستند که به احیا و رشد دوباره‌ی سبک وحشت اول‌شخص کمک شایانی کردند. این بازی‌ها که روند انتشارشان با قسمت Amnesia: A Machine for Pigs در سال ۲۰۱۳ به پایان رسید، حالا دوباره قرار است با قسمت جدید Amnesia: Rebirth به سطح اول صنعت گیم بازگردند و ترس را به جان گیمرها بیندازند! به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، اعضای استودیو سازنده‌ی این سری یعنی تیم فریکشنال گیمز (Frictional Games) از پروژه‌ی جدید خود که همراه با Amnesia: Rebirth مراحل تولید خود را می‌گذراند، صحبت کرده‌اند.

کارگردان خلاق بازی یعنی توماس گریپ در پاسخ به سوالات بلاگ Vice پیرامون دلایل بازگشت تیم فریکشنال به ساخت سری بازی‌های امنژیا چنین گفت:

در ابتدا ما می‌خواستیم که یک دنباله را برای سری بسازیم. بحث‌های بسیار زیادی حول این قضیه وجود داشت و کمی گیج شده بودیم؛ ما نمی‌دانستیم که این پروژه چقدر قرار است بزرگ و پرجزئیات باشد.

گریپ در ادامه و برای توضیح اینکه چرا فریکشنال گیمز برای تولید پروژه‌های جدید ابتدا سراغ احیای سری امنژیا رفت، صحبت‌هایش را بدین صورت ادامه داد:

من می‌دانستم که ما برای خلق آثار جدید، ابتدا سراغ سری امنژیا خواهیم رفت چرا که حداقل می‌دانستیم ساختن این بازی‌ها چطور قرار است پیش برود و چه جنسی از بازی را می‌خواهیم تولید کنیم. ما تمام دیوانگی خود را قرار نیست برای آفرینش یکی از پروژه‌های جدیدمان که Amnesia: Rebirth باشد خرج کنیم؛ چرا که همراه با آن، مشغول کار روی یک پروژه‌ی دیوانه‌وارتر هستیم!

بازی Amnesia: Rebirth در پاییز سال ۲۰۲۰ راهی پلی استیشن 4 و پی سی خواهد شد. از پروژه‌ی بعدی این استودیو هنوز اطلاعی در دست نیست و با توجه به اینکه استودیو فریکشنال گیمز هر دو یا سه سال یک بار یک اثر جدید را می‌سازد، احتمالا این پروژه‌ی جدید یک ساخته‌ی نسل نهمی خواهد بود. باید صبر کرد و دید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده