// یکشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

تیم بسکتبال Phoenix Suns بازی‌های خود را در NBA 2K انجام می‌دهد

به‌دلیل گسترش ویروس کرونا، تیم بسکتبال فینیکس سانز اعلام کرده است که بازی‌های فصلی خود را در مجموعه NBA 2K شبیه‌سازی و استریم می‌کند.

گسترش روزافزون ویروس کرونا باعث تعطیلی یا حداقل تعلیق بسیاری از فعالیت‌های روزانه و همچنین رویدادهای بازی‌های ویدیویی شده است. از لغو شدن بسیاری از فعالیت‌های روزانه تا تعطیلی رویدادهای E3 2020 و SXSW، تنها بخشی از صدماتی است که این ویروس به دنیا وارد کرده است. این ویروس ورزش را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است و باعث تعلیق لیگ بسکتبال در بسیاری از کشورها از جمله آمریکا (NBA) شده است. اما حالا مشخص شده که برخی از تیم‌ها راه‌های جدیدی برای انجام بازی‌های فصلی خود پیدا کرده‌اند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تیم بسکتبال فینیکس سانز (Phoenix Suns) اعلام کرده است که ادامه بازی‌های فصلی خود را به‌صورت شبیه‌سازی در بازی NBA 2K انجام می‌دهد و آن را از طریق سرویس توییچ استریم می‌کند. اولین بازی روز گذشته و در مقابل تیم دالاس ماوریکس (Dallas Mavericks) انجام گرفته است. سایر بازی‌ها نیز طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در جدول فصل انجام خواهند گرفت. این خبر در حساب توییتر این تیم ورزشی منتشر شده است.

NBA 2K20

شرایط حاد و خاصی که این ویروس در دنیا ایجاد کرده است، باعث شده که بسیاری از تیم‌های ورزشی در رشته‌های مختلف، بازی‌های خود را به حالت تعلیق درآورند یا به وقت دیگری موکول کنند تا بتوانند از شیوع هرچه بیشتر ویروس جلوگیری کنند. سایر لیگ‌هایی که ناچار به این کارها شده‌اند شامل لیگ‌های NHL ،MBA و NCAA هستند. تیم Phoenix Suns با اجرایی کردن این راه حل خوب و جذاب، باعث شده است که طرفداران اگرچه به‌صورت مجازی، اما بدون از دست دادن هیجان خود، به تماشای بازی‌های این تیم بنشینند.

البته و به احتمال زیاد شاهد بازی کردن بازیکنان واقعی تیم در بازی NBA 2K نخواهیم بود و احتمالا این مسابقات توسط هوش مصنوعی انجام می‌گیرند. اما این بازی‌ها در هر حال می‌تواند تاحدودی باعث سرگرم شدن طرفداران ورزش بسکتبال و خصوصا تیم Phoenix Suns شود؛ آن هم در این روزهای سخت و نگران‌کننده که حتی یک سرگرمی هم می‌تواند به راحت‌تر عبور کردن از آن کمک کند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده