// یکشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

مسابقات آرک سیستم ورکس به‌دلیل ویروس کرونا در Final Round برگزار نمی‌شود

استودیو آرک سیستم ورکس اعلام کرد به‌دلیل ویروس کرونا مسابقات آنها در رویداد Final Round که بخشی از Arc World Tour 2020 است، برگزار نمی‌شود.

به‌خاطر شیوع ویروس کرونا (کووید-۱۹) رویدادها و مسابقات مختلفی لغو شده‌اند. همچنین شیوع این ویروس جدا از صنعت گیم، روی سینما هم تاثیر گذاشته و اکران فیلم‌های بزرگ را به تعویق انداخته است. طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو آرک سیستم ورکس (Arc System Works)، سازنده و ناشر Guilty Gear Strive، اعلام کرده است که مسابقات خود را در رویداد Final Round برگزار نمی‌کنند.

حساب کاربری توییتر آرک سیستم ورکس در توییتر خود با انتشار یک بیانیه اعلام کرده که در رویداد Final Round که بخشی از مسابقات سری Arc World Tour 2020 است، حضور نخواهند داشت. مسابقات آرک سیستم در Final Round قرار بود از تاریخ یک فروردین ۹۹ (۲۰ مارس) تا تاریخ سه فروردین ماه ۹۹ (۲۰ مارس) برگزار شود.

همچنین قرار بود دو تریلر از بازی Guilty Gear Strive به‌نمایش گذاشته شود که با این اتفاق، باید منتظر برگزاری مسابقه در زمان دیگر بمانیم و ببینیم که ویدیوهای جدید این بازی چه محتویاتی را از Guilty Gear Strive منتشر می‌کند. آخرین تریلر از این بازی کاراکتر Faust را به‌نمایش گذاشت که می‌توان آن را یکی از شخصیت‌های مورد علاقه کاربران سری Guilty Gear دانست.

در سال گذشته و رویداد Tokyo Game Show 2019 بود که تیم سازنده اعلام کرد که تمرکز ویژه‌ای روی انیمیشن‌های کاراکترها کرده‌اند و شاهد حالت‌ها و عکس‌العمل‌های متفاوتی از کاراکترهای بازی به‌هنگام نبرد و انجام کومبوهای مختلف خواهیم بود. استودیو آرک سیستم ورکس مدتی است بازی مبارزه Granblue Fantasy Versus را منتشر کرده که بازخوردهای خوبی را کسب کرده است. 

آرک سیستم ورکس


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده