نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

بازی Gears of War: The Card Game سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر می‌شود

براساس اعلام استودیوی Steamforged Games، مجموعه‌ی Gears of War همچنان به گسترش ادامه داده و این بار با انتشار یک بازی کارتی، مسیر جدیدی را در پیش خواهد گرفت.

استودیوی The Coalition، به عنوان توسعه دهنده بازی‌های Gears of War مطمئناً مجموعه‌ی موفق خود را محدود به بازی‌های ویدیویی سبک شوتر نمی‌داند. قبلاً هم شاهد انتشار بازی‌هایی مانند اسپین آف Gears Pop بودیم و Gears Tactics نیز در آستانه انتشار قرار دارد. اما این بار و با انتشار Gears of War: The Card Game قرار است در ادامه‌ی سال جاری میلادی، بازی دیگری به این مجموعه اضافه شود.

بازی کارتی گیرز آو وار توسط استودیوی Steamforged Games توسعه داده خواهد شد. این شرکت قبلاً هم سابقه فعالیت روی بازی‌های رومیزی را که از مجموعه‌های مشهوری مانند Dark Souls، Horizon Zero Dawn، Devil May Cry و Resident Evil 2 اقتباس شده بودند در کارنامه دارد. جالب است که اکثر این بازی‌ها به صورت مینیاتوری طراحی شده بودند اما Gears of War یک بازی کارتی خواهد بود. همانطور که گفته شد، آن‌ها با طراحی بازی کارتی Dark Souls در این زمینه تجربه خوبی دارند و اینطور نیست که بازی‌های کارتی یک زمینه کاری کاملاً جدید برای آن‌ها محسوب شود.

Gears of War: The Card Game

سرپرستی توسعه‌ی این بازی برعهده تایلر بیلمن (Tyler Bielman) خواهد بود. او قبلاً سابقه‌ی طراحی بسته‌های الحاقی Mirrodin و Darksteel بازی Magic: The Gathering را در کارنامه دارد. دانش او در زمینه بازی‌های کارتی مطمئناً در طراحی Gears of War: The Card Game مفید واقع خواهد شد. براساس اطلاعات منتشر شده، این بازی قرار است سبک کمپین داستانی داشته باشد. هریک از سناریوهایی که شما در متن آن قرار خواهید گرفت، انتخاب‌ها و تصمیماتی را در برابر شما قرار خواهند داد که نحوه پیشروی در داستان را تعیین می‌کنند. جزئیات داستانی این بازی هنوز نامشخص است اما به نظر می‌رسد که شباهت‌های زیادی بین این بازی و بازی بسیار عالی Shadowrun: Crossfire از استودیوی Catalyst Game وجود خواهد داشت.

تیم توسعه دهندگان این بازی، در رویداد Esports بازی Gears 5 در مکزیک دموی کوتاهی از Gears of War: The Card Game را در اختیار مراجعه کنندگان قرار دادند که به نظر می‌رسید با یک بازی رقابتی مواجه خواهیم بود. در صفحه‌ی مربوط به این بازی در وبسایت Gears of War نیز درباره این بازی نوشته: «با هم کار می‌کنیم، باهم می‌جنگیم و باهم ایستادگی می‌کنیم.» لذا به نظر می‌رسد که این بازی سبکی شبیه به بازی‌های co-op خواهد داشت. البته همانطور که گفته شد جزئیات این بازی به صورت رسمی منتشر نشده است.

انتظار می‌رود در هفته‌های آینده شاهد انتشار اطلاعات بیشتر از سوی Steamforged باشیم. بازی Gears of War: The Card Game در ادامه‌ی امسال و از طریق فروشگاه‌های Friendly Local Game عرضه خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده