// یکشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

امکان انتخاب نقشه مربع شکل به بازی Call of Duty: Modern Warfare اضافه شد

اینفینیتی وارد در جدیدترین به‌روزرسانی بازی Call of Duty: Modern Warfare، این امکان را به کاربران داده است تا نقشه بازی را از دایره‌ای به مربعی تغییر بدهند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Infinity Ward تغییری در بازی Call of Duty: Modern Warfare اعمال کرده است که اگرچه ناچیز است، اما بسیار مهم محسوب می‌شود. از این پس شما می‌توانید نقشه گوشه صفحه را به‌صورت دایره‌ای یا مربعی تماشا کنید. این قابلیت به‌واسطه‌ی آپدیت Warzone بازی Call of Duty: Modern Warfare به این بازی شوتر اضافه شد و پس از مدت کوتاهی توسط کاربران کشف شد.

طبق بررسی‌های صورت‌گرفته، استفاده از نقشه مربعی می‌تواند به‌ میزان ۲۱.۵ درصد پوشش بیشتری از نقشه بازی را در اختیار شما قرار بدهد. برای یک بازی سریع و اکشن که تصمیم‌گیری‌های آن در لحظه و ثانیه رخ می‌دهد، یک‌چنین برتری محسوسی می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد. برخلاف نسخه‌های پیشین مجموعه Call of Duty، در بخش چندنفره بازی Call of Duty Modern Warfare به‌صورت پیش‌فرض شاهد هیچ‌گونه نقشه‌ای در گوشه تصویر نیستیم و این مساله باعث انتقاد بسیاری از طرفداران شده است. به‌جای نقشه یک قطب‌نما قرار داده شده است که نمی‌تواند به‌ خوبی نقشه عمل کند.

بازی Call of Duty: Modern Warfare

برای فعال شدن نقشه باید کارهایی را مانند انجام KillStreak با استفاده از وسایلی مانند UAV و Personal Radar انجام دهید. در نظر داشته باشید که هنوز هم نمی‌توانید موقعیت دشمنانی را که در حال تیراندازی هستند در نقشه مشاهده کنید. در بازی Call of Duty Warzone می‌توانید دشمنان را هنگامی که در حال تیراندازی هستند، به‌صورت نقطه‌های قرمز رنگ مشاهده کنید. برای تغییر شکل نقشه از دایره‌ای به مربعی می‌توانید به قسمت Option بازی بروید و از آن‌جا وارد بخش General شوید و به‌دنبال گزینه HUD بگردید و سپس شکل نقشه را تغییر دهید.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده