// یکشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

بسته الحاقی Delirium بازی Path of Exile برای کامپیوتر منتشر شد

کاربران Path of Exile روی پی سی هم‌اکنون می‌توانند بسته الحاقی جدید این بازی را با نام Delirium تجربه کنند.

مدتی پیش استودیو گرایندینگ گیر گیمز (Grinding Gear Games)، سازنده Path of Exile، بسته الحاقی جدید این بازی را با نام Delirium معرفی و تاریخ انتشار آن را هم اعلام کرد. در جریان بسته الحاقی Delirium بازیکنان وارد Mirror of Delirium می‌شوند که به گفته سازندگان یک دنیای وحشتناک است.

درکنار اضافه شدن آیتم‌های جدید، اکسپنشن Delirium سیستم جدیدی به نام Cluster Jewel را به بازی می‌آورد. این سیستم به درخت مهارت‌های Passive بازیکنان مربوط می‌شود و ازطریق آن می‌توانند مهارت‌های Passive جدیدی را آزاد کنند. این در حالی است که Cluster Jewelهای بزرگ‌تر بازی آزاد شدن Notableها می‌شوند که قدرت شما را تقویت می‌کنند. طبق جدیدترین اخبار بازی، بسته الحاقی Delirium هم‌اکنون دراختیار کاربران کامپیوتر بازی Path of Exile قرار داده شده است.

دراین‌میان اشاره کنم که بسته الحاقی ذکر شده یک هفته دیرتر (یک فروردین ماه ۹۹) در اختیار کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار می‌‌گیرد. تمامی این موارد در حالی است که گرایندینگ گیر گیمز هم‌اکنون روی نسخه دوم بازی Path of Exile کار می‌کند و اعلام شده در انتهای سال جاری میلادی بتای بازی در دسترس قرار می‌گیرد. نظر شما کاربران زومجی درمورد Path of Exile چیست؟ آیا آن را تجربه کرده‌اید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده