نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل شبیخون؛ غافلگیری شبانه

در بازی موبایل شبیخون، پایگاه خود را می‌سازید، گسترش می‌دهید و با لشکرکشی به مقر دشمن، به آنها شبیخون می‌زنید. با زومجی همراه باشید.

بازی‌های استراتژیک یکی از سبک‌های محبوب در بین گیمرهای ایرانی است. سبکی جذاب و پر هیجان که بازیکنان با تشکیل قلمروی سلطنتی خود، حکومت خود را گسترش می‌دهند و به جنگ با دشمنان می‌روند. این سبک به مرور کامل‌تر و پرجزئیات‌تر شده و شاهد بازی‌های بزرگی در چند سال اخیر بوده‌ایم. استودیوهای ایرانی نیز بازی‌های استراتژیک مختلفی توسعه دادند که توانستند به موفقیت‌هایی دست پیدا کنند. با این اوصاف، استودیو ایرانی m2bros به سراغ این سبک رفته و بازی موبایل جدیدی را توسعه داده است. بازی موبایل شبیخون اثری است در سبک استراتژیک که بازیکن با تشکل پایگاه نظامی خود،‌ باید به قلمروی دشمنان شبیخون بزند. در این مطلب قصد داریم این بازی موبایل ایرانی را معرفی کنیم. پس تا پایان همراه زومجی باشید.

شبیخون

با چینش درست سربازان، می‌توانید شبیخون قدرتمندی به دشمن بزنید

بازی اندروید شبیخون یک بازی آنلاین است که بازیکن ابتدا باید پایگاه نظامی خود را بسازد. پس از ساخت و ارتقا پایگاه، بازیکن تجهیزات دفاعی پایگاه را در اطراف مقر نظامی می‌چیند و سربازان خود را برای شبیخون زدن به دشمن، آماده می‌کند. گیم‌پلی اصلی بازی، بخش حمله یا شبیخون زدن به دشمن است؛ روند حمله به اینگونه است که سربازان به صورت کارت در پایین صفحه قرار دارد و بازیکن با چینش آنها باید سربازان و ماشین‌های جنگی خود را به سمت پایگاه دشمن بفرستد. در صورت پیروزی در جنگ، بازیکن جوایزی را دریافت خواهد کرد. در مجموع گیم‌پلی بازی موبایل شبیخون توانسته است بازیکن را ساعت‌ها سرگرم کند و رغبت بالایی برای تجربه بازی داشته باشد.

شبیخون

برای در امان ماندن از شبیخون دشمنان، احتیاج به چینش درست تجهیزات دفاعی دارید

بازی موبایل شبیخون دارای گرافیکی انیمیشنی و سه‌بعدی است. انیمیشن‌ها خوب طراحی شده است و محیط سرسبز و جنگلی بازی نیز فضایی زیبا دارد. صدای راوی که روند بازی را آموزش می‌دهد، از کیفیت مناسبی برخوردار نیست و بعضی مواقع احساس می‌شود گوینده میکروفون را به دهان خود خیلی نزدیک کرده است. موسیقی متن بازی نیز متناسب با بازی انتخاب شده است و توانسته فضای جنگی بازی را به بازیکن منتقل کند. لازم به ذکر است، بازی موبایل شبیخون دارای سیستم خرید درون برنامه‌ای است که بازیکن می‌تواند با استفاده از پول واقعی،‌ آیتم‌های مختلفی برای پایگاه خود خریداری کند. در مجموع، بخش فنی بازی قابل قبول است و استودیو m2bros با انتشار بروزرسانی جدید خود،‌ می‌تواند باگ‌های جزئی داخل بازی را برطرف کند.

شبیخون

بازی موبایل شبیخون اثری جذاب و دوست‌داشتنی است که علاقه‌مندان به سبک استراتژیک می‌توانند از تجربه آن لذت ببرند. گرافیک بصری خوب، گیم‌پلی روان و تجهیزات متنوع برای حمله توانسته است این بازی جزو بهترین بازی‌های اندروید قرار بگیرد. این بازی هم‌اکنون در فروشگاه کافه‌ بازار به صورت رایگان در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید از طریق لینک پایین این بازی زیبا را دانلود و تجربه کنید:

دانلود بازی اندروید شبیخون

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده