// شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

بازی Fast and Furious Crossroads تاخیر خورد

به‌تازگی کدمسترز اعلام کرده است که به‌خاطر تاخیر فیلم Fast and Furious 9، بازی Fast and Furious Crossroads هم تاخیر خورده است.

در جریان مراسم گیم اواردز 2019 بود که بازی Fast and Furious Crossroads معرفی شد. در ادامه کدمسترز (Codemasters)، سازنده و ناشر Fast and Furious Crossroads، اعلام کرد که این بازی مجموعه Fast and Furious را با حال‌وهوای متفاوتی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

همچنین چندی پیش بود که اعلام شد اکران فیلم Fast and Furious 9 به‌خاطر ویروس کرونا تاخیر خورده است. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، کدمسترز درجریان مصاحبه‌ی خود با یواس گیمر اعلام کرده است که بازی Fast and Furious Crossroads به‌خاطر تاخیری که روی اکران فیلم اعمال شده، تاخیر خورده است و در زمان دیگری عرضه می‌شود. در ابتدا قرار بود بازی Fast and Furious Crossroads در ماه مِی (اردیبهشت ۹۹/خرداد ۹۹) عرضه شود.

بااین‌حال از نظر داستانی هیچ ارتباطی میان سریع و خشن 9 و بازی Fast and Furious Crossroads وجود ندارد. به‌نظر می‌رسد کدمسترز بر این عقیده بوده است که انرژی و هایپ حول فیلم می‌تواند به موفقیت بازی کمک کند. از آنجایی که عرضه سریع و خشن 9 به آوریل ۲۰۲۱ موکول شده است، احتمال می‌رود Fast and Furious Crossroads هم در همان بازه زمانی عرضه شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده