نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۲

نینتندو خبر ابتلای یکی از کارمندان خود به ویروس کرونا را تایید کرد

نینتندو امریکا ‌به‌صورت رسمی گزارش روزنامه سیاتل تایمز مبنی‌بر مثبت بودن آزمایش کرونا یکی از کارمندان خود را تایید کرد.

تا اوایل سال ۲۰۲۰ همه چیز در جهان طبق معمول پیش می‌رفت. مردم و شرکت‌ها در حال برنامه‌ریزی برای آینده خود و کسب‌وکارشان بودند تا اینکه اتفاق عجیب و ترسناکی افتاد. در شهر ووهان چین ویروس جدیدی از خانواده کرونا که تا مدت‌ها به‌نام کرونا جدید نام برده می‌شد، متولد شد که در ابتدا زندگی مردم این شهر و رفته‌رفته با شیوع هرچه بیشتر، زندگی مردم کل جهان را مختل کرد. همان‌طور که احتمالا می‌دانید ویروس کرونا (COVID-19) روی سیستم تنفسی فرد درگیر تاثیر گذاشته و متاسفانه تعدادی زیادی از مردم سراسر جهان را به کام مرگ نیز کشانده است.

همه‌گیر شدن ویروس کرونا علاوه‌بر زندگی عادی مردم، صنعت بازی‌های ویدیویی را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، قطعا اطلاع دارید که یکی از پیامدهای نگرانی از این ویروس، عدم برگزاری مراسم‌های مختلف مربوط به بازی‌های ویدیویی از جمله نمایشگاه مهم E3 2020 بود.

حال اما در تازه‌ترین اخبار بازی، روزنامه سیاتل تایمز در گزارش به‌روز شده خود از جزییات مبتلایان به ویروس کرونا، اذعان کرد که آزمایش کرونای یکی از کارمندان شرکت نینتندو که در شهر ردموند ایالت واشنگتن زندگی می‌کند، مثبت بوده است. نینتندو نیز در اعلامیه خود ضمن تایید این خبر، تاکید کرد که تمام افراد شاغل در این شرکت که با این فرد در ارتباط بوده‌اند فارغ از اینکه نشانی از بیماری در آنها دیده شده است یا خیر، خود را قرنطینه کرده‌اند.

نینتندو امریکا از این افراد برای غلبه به این بیماری و بازیابی خود حمایت کامل می‌کند. ما تمام موارد احتیاط به‌منظور سلامتی و ایمنی تمام کارمندان و جامعه خود را رعایت می‌کنیم.

نینتندو نیز چندی پیش همانند بسیاری از شرکت‌ها رسما اعلام کرد که از این پس تمام کارمندان این امکان را دارند تا ادامه فعالیت‌های خود را به‌ دور از محیط کار و در خانه انجام دهند.

شرکت نینتندو به تمام کارمندان خود در ایالت‌های کالیفرنیا و واشینگتن این امکان را می‌دهد که فعالیت‌های خود را در خانه‌ انجام دهند. برای ما امنیت و سلامتی کارمندان خود اولویت اول است. آزمایش کرونا برای تمام همکاران و افراد شاغل در این شرکت گرفته خواهد شد و از تمام کسانی که مبتلا به آن هستند، حمایت خواهیم کرد.

متاسفانه ویروس کرونا روزبه‌روز افراد زیادتری را درگیر خود می‌کند و باید تا پیش از کشف واکسن و داروی قطعی آن، تمام مراقبت‌ها و نکات ایمنی را رعایت کرد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده