نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تریلر جدید Animal Crossing: New Horizons ما را به جزیره زیبای بازی می‌برد

به فاصله کمتر از یک هفته مانده به عرضه بازی مورد انتظار Animal Crossing: New Horizons، نینتندو تریلر کوتاهی از محیط زیبا و چشم‌نواز آن را منتشر کرده است.

پس از سال ۲۰۱۷ و عرضه کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ، تقریبا به‌طور منظم شاهد انتشار آثار بزرگ و همچنین موفقی از جانب نینتندو برای دارندگان این کنسول بوده‌ایم. درحالی که تقریبا سه ماه از سال ۲۰۲۰ میلادی می‌گذرد و به‌تازگی شایعه‌ای به گوش رسیده است که نینتندو در ماه مارس برنامه آنلاین مخصوص خود یعنی نینتندو دایرکت را جهت معرفی برنامه‌ها و پروژه‌های آینده خود پخش می‌کند، اما بسیاری منتظر یکی از بزرگترین بازی‌های انحصاری سوییچ که به‌زودی روانه بازار می‌شود، هستند.

سری Animal Crossing برای طرفداران بازی‌های شبیه‌ساز زندگی و کشاورزی کاملا آشنا است. بازی Animal Crossing: New Horizons نام نسخه جدید این مجموعه دوست‌داشتنی است که باتوجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، کمتر از یک هفته دیگر یعنی در تاریخ یک فروردین (۲۰ مارس) با برچسب قیمت ۵۹.۹۹ دلار روانه بازار می‌شود. در این نسخه شما در یک جزیره متروکه هستید و همانند گذشته باید با استفاده از قابلیت‌های خود و مهمتر از همه ابزارهایی که در طول بازی به‌دست می‌آورد، این جزیره را به یک مکان پیشرفته تبدیل کنید.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، نینتندو تریلری از Animal Crossing: New Horizons منتشر کرده است که علی‌رغم اینکه مدت زمان کوتاهی دارد، اما در آن سعی شده است تا وسیله‌ها و ابزارهای مختلف و همچنین قابلیت‌ها و توانایی‌های شخصیت بازی را به‌نمایش بگذارد. یکی از نکات مثبت مجموعه Animal Crossing همواره محیط جذاب آن بوده است؛ باتوجه به این ویدیو و همچنین تصاویر و تریلرهایی که تا امروز از این بازی منتشر شده، نسخه New Horizons نیز از این قاعده مستثنی نیست و از گرافیک بصری زیبایی بهره می‌برد. در ادامه شما را به تماشای این ویدیوی کوتاه دعوت می‌کنم تا قبل از انتشار بازی، بیش از پیش با محیط آن آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

شما نیز اگر از طرفداران قدیمی این مجموعه هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از نسخه Animal Crossing: New Horizons را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده