// شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

تاریخ بتای Wastelands 3 برای حامیان مالی بازی اعلام شد

به‌تازگی اعلام شده است که حامیان مالی بازی Wasteland 3، در تاریخ ۲۷ اسفند ماه می‌توانند بتای این بازی را تجربه کنند.

بازی نقش آفرینی Wasteland 3 ساخته استودیو inXile Entertainment در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه (۱۹ مِی) برای کامپیوتر (از طریق استیمپلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. این در حالی است که حامیان مالی بازی، تا قبل از عرضه رسمی Wasteland 3 می‌توانند نگاهی به این بازی مورد انتظار داشته باشند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو inXile Entertainment به‌تازگی اعلام کرده است که حامیان مالی بازی می‌توانند در تاریخ ۲۷ اسفند ماه و ساعت ۸:۳۰ شب به‌وقت ایران، نسخه بتا Wasteland 3 را روی استیم تجربه کنند. نسخه بتا Wasteland 3 شامل چند ساعت ابتدایی بازی می‌شود که بخش شخصی‌سازی کاراکتر هم ضمیمه آن شده است.

در ادامه مشخص شده است که کاربران نمی‌توانند به نقشه جهان بازی دسترسی داشته باشند و حتی میان‌پرده آغازین بازی هم به‌صورت کامل ساخته نشده است. کاربرانی که درگذشته نسخه آلفا را تجربه کرده‌اند، به‌زودی آپدیت تغییر نسخه آلفا به نسخه بتا را دریافت خواهند کرد. سایر کاربران که هنوز کد بتا را دریافت نکرده‌اند، در مدت زمان کمی پس از آغاز بتای بازی روی استیم، کد خود را دریافت خواهند کرد. نظر شما کاربران زومجی در مورد Wasteland 3 چیست؟

دراین‌میان اشاره کنم که کاربران Xbox Game Pass روی پی سی و ایکس‌باکس وان می‌توانند در روز عرضه Wasteland 3، این بازی را به‌صورت رایگان تجربه کنند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده