// جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۹

رنکینگ تیم‌های CS:GO؛ بهمن ۹۸

جدیدترین رتبه‌بندی تیم‌های بازی Counter Strike: Global Offensive درخشش روس‌ها را در ماه گذشته به همراه داشته است که با صعودشان به صدر جدول همراه بود.

علاقه‌مندان بازی Counter Strike: Global Offensive در ماه میلادی گذشته رقابت‌های مختلفی را شاهد بودند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مسابقات ICE Challenge 2020، BLAST Premier: Spring 2020 Regular Season و DreamHack Open Anaheim 2020 اشاره کرد. در این بین مسابقات پرطرفدار IEM Katowice 2020 نیز پیگیری شد که بخشی از مراحل آن در ماه گذشته برگزار شد و بخش پایانی نیز در ماه میلادی جاری رخ داد.

در فهرست زیر بیست تیم برتر جهان را در بازی Counter Strike: Global Offensive شاهد هستید که باتوجه‌به فعالیتی که در ماه فوریه داشته‌اند رتبه‌بندی شده‌اند. این رتبه‌بندی بسته به فعالیت آن‌ها در رقابت‌های حضوری و برخط انجام شده است که بخش آنلاین امتیاز کمتری را شامل می‌شود.

رنکینگ تیم‌های بازی CS:GO؛ بهمن ۹۸

رتبهتیمامتیاز+/-
۱Astralis۸۱۶-
۲Na'Vi۸۱۲۶+
۳mousesports۷۳۰۱-
۴Fnatic۶۰۱-
۵G2۵۷۹۵+
۶Team Liquid۵۶۴۳-
۷Evil Geniuses۳۹۳۲-
۸FaZe Clan۳۴۲۱+
۹Vitality۳۳۲۳-
۱۰100 Thieves۳۲۶۳-
۱۱MAD Lions۱۹۷۵+
۱۲NiP۱۷۴-
۱۳FURIA۱۳۵۶+
۱۴Heroic۱۳۴-
۱۵Complexity۱۲۷۲۹+
۱۶OG۱۲۶۹+
۱۷Gen.G۱۲۲۳۰+
۱۸GODSENT۱۲۱۶+
۱۹Virtus Pro۱۲۰۲-
۲۰ENCE۱۱۴۹-

از مهم‌ترین تغییراتی که در پایان ماه گذشته شاهدش بودیم می‌توان به صعود قابل توجه دو تیم Gen.G و Complexity Gaming به جمع ۲۰ تیم برتر جهان اشاره کرد. در این بین تیم Natus Vincere یا همان تیم Na'Vi نیز توانسته است با نمایش خوبی که در مسابقات ماه گذشته داشت به جمع تیم‌های صدرنشین رنکینگ اضافه شود. لازم به ذکر است که روس‌ها بعد از انتشار رنکینگ ماه گذشته توانستند عنوان قهرمانی مسابقات IEM Katowice 2020 را کسب کنند و با کمی تاخیر در جایگاه نخست رنکینگ قرار گیرند و تیم Astralis را به جایگاه دوم انتقال دادند.


منبع hltv
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده