نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

نتفلیکس امتیاز انتشار فیلم Kingdom Come را تصاحب کرد

نتفلیکس امتیاز انتشار فیلم مهیج Kingdom Come را به دست آورد که راوسون مارشال تربر کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.

با اینکه راوسون مارشال تربر، کارگردان فیلم‌های Central Intelligence (اطلاعات مرکزی) و Skyscraper (آسمان‌خراش) فعلاً مشغول تولید فیلم اکشن-کمدی و پرهزینه‌ی Red Notice (اعلان قرمز) برای شبکه‌ی نتفلیکس است، اما ظاهراً قرار نیست که به این زودی‌ها از کار روی آثار این غول استریم دست بکشد. مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس امتیاز انتشار فیلم مهیج Kingdom Come (جهان باقی) را تصاحب کرد که براساس ایده‌ای از راوسون مارشال تربر و کایل وارد، نویسنده‌ی فیلم Machete Kills (ماچته می‌کشد) ساخته خواهد شد.

راوسون مارشال تربر وظیفه‌ی کارگردانی و نگارش فیلمنامه‌ی فیلم Kingdom Come را برعهده دارد و طرح اولیه‌ی این پروژه را پیش از ارائه به نتفلیکس با کایل وارد توسعه داده است. اطلاعاتی از داستان، میزان بودجه و بازیگران این فیلم در دست نیست، اما انتظار می‌رود که این فیلم در سطح آثار اخیر این کارگردان نظیر فیلم‌های Central Intelligence و Skyscraper با بازی دواین جانسون باشد. تربر افزون‌بر کارگردانی و نویسندگی، در کنار بو بومن (تهیه‌کننده‌ی سریال The Umbrella Academy) از شرکت Good One Productions به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی پروژه نیز فعالیت می‌کند.

راوسون مارشال تربر / Rawson Marshall Thurber

اخبار مربوط‌به فیلم Kingdom Come درست یک ماه پس از آغاز مراحل فیلمبرداری فیلم Red Notice منتشر شد که اولین همکاری راوسون مارشال تربر با نتفلیکس برای تولید یک فیلم سینمایی به‌حساب می‌آید. فیلم «اعلان قرمز» سومین همکاری دواین جانسون با تربر خواهد بود که رایان رینولدز، بازیگر فیلم‌های The Hitman's Bodyguard (محافظ مزدور) و Deadpool (ددپول) و گل گدوت، بازیگر فیلم‌های Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز) و Fast and Furious (سریع و خشمگین) را در گروه بازیگرانش دارد. رینولدز با فیلم Red Notice دومین همکاری خود با نتفلیکس را پس از فیلم Six Underground (شش زیرزمینی) تجربه می‌کند که با نقدهای متفاوتی در این سرویس استریم مواجه شد.

راوسون مارشال تربر پیش از کارگردانی آثار اکشن پرهزینه، با فیلم کمدی We're the Millers (ما میلرها هستیم) به شهرت رسید. فیلم «ما میلرها هستیم» که جنیفر آنیستون، جیسون سودیکیس، اما رابرتس، ویل پولتر، نیک آفرمن، کاترین هان و اد هلمز را در گروه بازیگرانش داشت، با بودجه‌ی ۳۷ هزار دلاری توانست ۲۷۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد. این فیلم داستان مواد فروشی با نام دیوید را روایت می‌کند که پول‌هایش به سرقت می‌رود و برای پرداخت بدهی‌هایش مجبور به ورود به مرز مکزیک و بازگرداندن یک محموله‌ی مواد می‌شود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده