نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

تاریخ اکران فیلم My Spy با بازی دیوید باتیستا تغییر کرد

شرکت اس‌تی‌اکس اینترتینمنت اکران فیلم My Spy با نقش‌آفرینی دیوید باتیستا را به سال آینده موکول کرد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت STX Entertainment باری دیگر تاریخ اکران فیلم My Spy (جاسوس من) را به تعویق انداخته است. دیوید باتیستا، بازیگر فیلم‌های Escape Plan: The Extractors (نقشه فرار ۳: ایستگاه شیطان)، Stuber (استوبر) و Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، در این فیلم اکشن-کمدی نقش یک مامور سی‌آی‌اِی خشن و بی‌پروا را بازی می‌کند که برای حفاظت از یک خانواده مجبور به همکاری با دختر ۹ ساله‌ی آن‌ها با نقش‌آفرینی کلوئی کلمن می‌شود. همچنین کریستین شال نقش بابی، پریسا فیتز-هنلی نقش کیت، کن جیونگ نقش کیم، دیوید راجرز نقش کارلوس و اولیویا دپاتی نقش سلما را در فیلم «جاسوس من» ایفا می‌کنند.

این اولین باری نیست که شاهد تاخیر در اکران فیلم My Spy هستیم و پیش از این شرکت اس‌تی‌اکس اینترتینمنت دو بار اکران آن را به تعویق انداخته است. این فیلم در ابتدا برای اکران در تاریخ ۱ شهریور ۱۳۹۸ (۲۳ اوت ۲۰۱۹) برنامه‌ریزی شده بود، اما انتشار آن به تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ (۱۳ مارس ۲۰۲۰) موکول شد و حالا باید تا ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ (۱۷ آوریل) برای تماشای آن منتظر بمانیم. اطلاعیه‌ی جدیدی که از سوی حساب توییتر فیلم منتشر شده است، اعلام می‌کند که طرفداران فیلم‌های اکشن کمدی تا اواخر فروردین‌ماه سال آینده قادر به تماشای این ماموریت جاسوسی نخواهند بود.

شرکت اس‌تی‌اکس اینترتینمنت امیدوار است تا با اکران فیلم «جاسوس من» در این تاریخ سود بیشتری را نصیب خود کند. شرکت یونیورسال اخیراً اکران فیلم No Time to Die (زمانی برای مُردن نیست) را به‌دلیل نگرانی‌های فزاینده‌ی حاصل از شیوع ویروس کرونا از ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ (۱۰ آوریل ۲۰۲۰) به ۵ آذر ۱۳۹۹ (۲۵ نوامبر ۲۰۲۰) تغییر داد و برای ماندن در رقابت آخرهفته‌ی عید پاک انیمیشن Trolls World Tour (تور جهانی ترول‌ها) را جایگزین آن کرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت STX با این تاخیر می‌خواهد شرایط بهتری را برای رقابت محصول ۱۸ میلیون دلاری خود در گیشه فراهم کند. علاوه‌بر این، فیلم My Spy در بازارهای خارجی نظیر استرالیا و نیوزلند افتتاحیه‌ی خوبی داشته است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده