نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

اولین تصویر فیلم Red Notice با بازی دواین جانسون منتشر شد

نخستین تصویر پشت صحنه‌ی فیلم Red Notice دواین جانسون را در نقش یک مامور اینترپل نشان می‌دهد.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، دواین جانسون، بازیگر فیلم‌های Jungle Cruise (جانگل کروز)، Jumanji: The Next Level (جومانجی: مرحله‌ی بعدی)، Rampage (رمپیج) و Fast & Furious (سریع و خشمگین)، نخستین تصویر پشت صحنه‌ی فیلم Red Notice (اعلان قرمز) را در اینستاگرام منتشر کرد که این تصویر برای اولین‌بار او را در نقش یک مامور اینترپل نشان می‌دهد. فیلمبرداری فیلم «اعلان قرمز» قرار بود در ایتالیا انجام شود، اما با شیوع کوید-۱۹ یا ویروس کرونا در این کشور اعلام شد که نتفلیکس به‌دنبال مکان دیگری برای فیلمبرداری این فیلم اکشن کمدی است. شما می‌توانید تصویر تازه‌ی فیلم Red Notice را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید.

دواین جانسون / Dwayne Johnson

فیلم «اعلان قرمز» یک اثر اکشن-کمدی مهیج با موضوع سرقت توصیف شده است که دواین جانسون، گل گدوت و رایان رینولدز نقش‌های اصلی آن را ایفا می‌کنند و ماجراهای آن در کشورهای مختلفی جریان دارد. در این فیلم جانسون در نقش یک مامور اینترپل ظاهر می‌شود که وظیفه‌ی دستگیری تحت تعقیب‌ترین سارق آثار هنری دنیا را برعهده دارد. نام فیلم نیز به بالاترین و جدی‌ترین اعلامیه‌ی پلیس بین‌الملل برای دستگیری مجرمان تحت تعقیب اشاره دارد. در ضمن گل گدوت نقش بزرگ‌ترین دزد آثار هنری و رایان رینولدز نقش بزرگ‌ترین کلاهبردار دنیا را در فیلم Red Notice ایفا می‌کنند.

سکان هدایت این فیلم در دستان راوسون مارشال تربر، کارگردان فیلم‌های We're The Millers (ما میلرها هستیم) و The Mysteries of Pittsburgh (اسرار پیتزبورگ) قرار دارد که پیش‌تر در فیلم‌های Central Intelligence (اطلاعات مرکزی) و Skyscraper (آسمان‌خراش) با دواین جانسون همکاری کرده است. سال گذشته نتفلیکس در رقابتی با یونیورسال پیکچرز امتیاز انتشار فیلم Red Notice را تصاحب کرد و در آن سو، ظاهراً یونیورسال در این «جنگِ پیشنهاد خرید» با قرارداد هیچ یک از فیلمسازان کنار نیامده است.

عوامل تولید فیلم «آسمان‌خراش» باری دیگر برای تولید فیلم Red Notice بازمی‌گردند. بو فلین (تهیه‌کننده‌ی فیلم‌های San Andreas و Rampage) از شرکت Flynn Picture، دواین جانسون، دانی گارسیا (تهیه‌کننده‌ی فیلم‌های Jumanji و Fast & Furious: Hobbs & Shaw) و هایرام گارسیا (تهیه‌کننده‌ی فیلم‌های San Andreas و Central Intelligence) از شرکت Seven Bucks Productions و راوسون مارشال تربر از شرکت Bad Version تهیه‌کنندگان فیلم «اعلان قرمز» هستند. همچنین وندی جیکوبسن به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی فیلم فعالیت می‌کند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده