// جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

تاریخ عرضه The Division 2 برای گوگل استیدیا اعلام شد

کاربران گوگل استیدیا از تاریخ ۲۷ اسفند ماه می‌توانند The Division 2 را برای این سرویس استریم خریداری و درکنار کاربران پی سی بازی را تجربه کنند.

در زمان عرضه گوگل استیدیا، شاهد عرضه تعداد کمی بازی برای این سرویس استریم بودیم. این در حالی است که گوگل اعلام کرد در آینده بازی‌های بیشتری به گوگل استیدیا اضافه خواهد شد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، کاربران گوگل استیدیا به‌زودی می‌توانند The Division 2 را تجربه کنند.

کاربران گوگل استیدیا از تاریخ ۲۷ اسفند ماه (۱۷ مارس) می‌توانند دیویژن 2 را خریداری کنند. در ادامه گوگل اعلام کرده که نسخه استیدیا The Division 2 از ویژگی Stream Connect پشتیبانی می‌کند. این ویژگی برای اولین‌بار روی نسخه گوگل استیدیا Ghost Recon Breakpoint استفاده شد و به شما اجازه می‌دهد تا تمامی هم‌تیمی‌های خود را روی یک صفحه‌نمایش مشاهده کنید. خبر خوب این است که The Division 2 روی گوگل استیدیا دارای کراس پلی است.

ازاین‌رو تمامی پیشرفت‌های بازیکنان روی نسخه کامپیوتر، روی نسخه گوگل استیدا هم لحاظ می‌شود و می‌توانید به‌راحتی درکنار دوستان خود بازی را تجربه کنید. در انتها مشخص شده است که The Division با بسته الحاقی Warlods of New York عرضه می‌شود. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده