// جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۲

بازی های هفته چهارم اسفند 1398 برای اندروید

در هفته چهارم اسفند ۱۳۹۸، به کنترل ترافیک بپردازید، موسیقی‌های کلاسیک بنوازید و یک اکشن شوتر ناب را تجربه کنید.

با پایان هفته چهارم اسفند ۹۸ و نزدیک شدن به سال نوی شمسی، اکنون زمان مناسبی است تا نگاهی به پنج بازی معرفی شده در طول هفته در سایت زومجی بیندازیم. اول از همه بازی اندروید و آیفون Traffix 3D را معرفی کردیم که در آن بازیکنان باید ترافیک خودروها را کنترل کرده و از تصادف آن‌ها جلوگیری کنند. همچنین بازی منحصربه‌فرد ریتمیک SAAZ را داشتیم که به بازیکنان اجازه می‌دهد به ساده‌ترین شکل ممکن، موسیقی‌های کلاسیک بزرگ تاریخ را بنوازند.

Traffix 3D

Traffix 3D

در معرفی اولین بازی هفته به‌سراغ یک اثر آرکید و سرگرم‌کننده از استودیو Web Avenue رفته‌ایم. بازی Traffix 3D یک اثر جذاب و آفلاین است که در آن بازیکنان باید با کنترل ترافیک در چندراهی‌ها، مانع تصادف خودروها شوند. کنترل بازی بسیار ساده است و بازیکنان تنها کافی است با لمس صفحه‌نمایش، اجازه عبور خودروها را صادر کنند. درواقع المان اصلی گیم‌پلی، زمان‌بندی درست انجام این‌کار است تا بتوان تعداد خودروهای مشخصی را عبور داد. تنها توجه داشته باشید درصورتی‌که در حین عبور دادن خودروها دچار تصادف شوید، باید بازی را از ابتدا آغاز کنید. طراحی بصری بازی ساده و مینیمال است و نقشه‌ها و محیط‌ها هم بسیار جذاب و خلاقانه طراحی شده‌اند. شما می‌توانید با پیش‌روی در مراحل و جمع‌آوری سکه‌ها، خودروهای جدیدی آزاد کنید و از تنوع بازی و نقشه‌های متعدد آن لذت ببرید. اگر می‌خواهید در اوقات فراغت خود یک بازی آرکید رایگان را تجربه کنید، بازی Traffix 3D را از دست ندهید.

دانلود بازی Traffix 3D

SAAZ

SAAZ

بازی موبایل SAAZ یک بازی ریتمیک فوق‌العاده با طراحی مینیمال است که در آن می‌توانید با نواختن قطعات ماندگار، لذت موسیقی و بازی کردن را با هم تجربه کنید. بازی از طراحی بسیار زیبا و ساده‌ای بهره می‌برد و گیم‌پلی روان آن باعث می‌شود مخاطبان زیادی بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. روند بازی بدین صورت است که در همان ابتدا با انتخاب آهنگ، پخش موسیقی آغاز می‌شود. چهار دکمه هم پیش‌روی بازیکنان قرار دارد که بازیکنان باید زمانی‌که نت‌های هرکدام از بالا به پایین صفحه می‌آیند، با ضربه زدن روی آن‌ها، آهنگ را به پایان برسانند. در زمان فشردن دکمه چهار حالت ممکن است که رخ دهد. زود زدن دکمه، دیر زدن دکمه، در بهترین زمان ممکن زدن و از دست دادن نت چهار حالتی هستند که سرنوشت شما در طول بازی را مشخص می‌کنند. از دست دادن نت‌ها باعث کم‌شدن یکی از جان‌های شما می‌شود و درصورتی‌که شما هر سه جان خود را از دست دهید، در بازی بازنده می‌شوید و باید آن را از ابتدا آغاز کنید. هرچه ستاره‌های بیشتری از آهنگ‌ها دریافت کنید، در ادامه می‌توانید موسیقی‌های بیشتری آزاد کنید و از آن‌ها لذت ببرید. از نکات برجسته بازی SAAZ هم می‌توان به قطعات موسیقی‌دانان معروف جهان همانند موتزارت و شوپن اشاره کرد. استودیو ایرانی Minume علاوه‌بر موارد مذکور، قابلیت شخصی‌سازی پالت‌های رنگی را هم در بازی گنجانده‌اند که به تنوع آن کمک کرده است. این بازی درحال حاضر با قیمت ۱.۹۹ دلار در فروشگاه اپ‌استور قرار گرفته است و هم‌اکنون می‌توانید آن را خریداری و تجربه کنید.

دانلود بازی SAAZ

Om Nom: Run

Om Nom: Run

بازی بعدی هفته را به جدیدترین اثر استودیو ZeptoLab اختصاص داده‌ایم که ماجراجوی جدیدی از شخصیت اوم‌نوم به‌شمار می‌رود. این استودیو در بازی Om Nom: Run شخصیت‌های محبوب دنیای خود را گرد هم آورده است تا تجربه‌ای جذاب را برای بازیکنان رقم بزنند. وظیفه بازیکنان در این بازی این است که تا جایی که می‌توانند در طول مسیر پیش‌روی کنند و رکورد بزنند. طراحی محیط بازی بسیار چشم‌نواز است و از آن خسته نمی‌شوید. شما در طول مسیر تنها باید سعی کنید که شخصیت اصلی به موانع برخورد نکند. بدین منظور باید به جهت‌های چپ‌وراست حرکت کنید و درعین‌حال از روی برخی موانع هم بپرید. بازی همچنین مأموریت‌های گوناگونی را در خود جای داده است که باعث متنوع شدن روند گیم‌پلی می‌شود. به‌عنوان مثال بازی در یکی از مأموریت‌ها از شما می‌خواهد که در طول مسیر حروف مشخصی را جمع‌آوری کنید. شما قادر هستید علاوه‌بر تغییر ظاهر شخصیت بازی، قابلیت‌های آن را هم بهبود بخشید. بازی Om Nom: Run دارای لیدربرد جهانی است و بازیکنان می‌توانند در آن امتیاز خود را با دیگر بازیکنان مقایسه کنند. علاوه‌بر قسمت رکورد‌ها، بخش فروشگاه هم برای مخاطبان در نظر گرفته شده است و قادر هستید تا با استفاده از این قسمت، امتیازات و آیتم‌های مختلفی را به‌دست بیاورید تا تجربه بازی، لذت بخش‌تر شود. در مجموع Om Nom: Run یک بازی رانر بی‌انتهای سرگرم‌کننده است که می‌تواند انتخاب خوبی برای علاقه‌مندان این سبک باشد.

دانلود بازی Om Nom: Run

Gear for Heroes

Gear for Heroes

بازی Gear for Heroes یک اثر استراتژیک جذاب از استودیو Vivid Games است که پیش از این بازی‌های نظیر Real Boxing و Highway Getaway را در کارنامه خود داشته است. در بازی Gear for Heroes شما در نقش یک آهنگری قرار می‌گیرید که باید با تولید سلاح و تحویل آن به جنگجویان، به جنگ دشمنان بروید. در بازی هدف شما، تهیه مواد اولیه، تولید سلاح و تحویل آن‌ها به جنگجویان است. شما می‌توانید سرعت هرکدام از این فرایند‌ها را با ضربه زدن روی آن بیشتر کنید. برای اتمام مراحل مختلف شما باید جنگجویان خود را ارتقا دهید. مواردی همانند سرعت‌عمل بالاتر و ضربات سنگین‌تر تنها بخشی از این بهبودها هستند. شما می‌توانید با سکه‌هایی که از نابودی دشمنان به‌دست می‌آورید، ابزارآلات جنگی همانند تیر، منجنیق و حتی جنگجویان بزرگی را خریداری کنید و از آن‌ها در نبردها بهره ببرید. گرافیک بازی دارای جزئیات فراوانی است که به‌همراه موسیقی جذاب آن، تجربه لذت‌بخشی را دراختیار بازیکنان قرار می‌دهد. سازندگان در بازی المان‌های استراتژی، نقش‌آفرینی و Idle را با هم ادغام کرده‌ و اثری سرگرم‌کننده را ارائه داده‌اند. بازیکنان می‌توانند بازی Gear for Heroes را هم‌اکنون به‌صورت رایگان از فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور دانلود کنند.

دانلود بازی Gear for Heroes

SIERRA 7

SIERRA 7

آخرین بازی هفته را هم به یک اثر اکشن جذاب به‌نام SIERRA 7 - Tactical Shooter از استودیو SHD Games اختصاص داده‌ایم. بازیکنان در این بازی شوتر در نقش اپراتور تاکتیکی و تیرانداز ماهری قرار می‌گیرند که در میانه جنگی مهم گیر افتاده‌ است. گیم‌پلی بازی بدین صورت است که حرکت شخصیت اصلی به‌شکل خودکار انجام می‌شود و بازیکنان تنها وظیفه تیراندازی به دشمنان را به‌عهده می‌گیرند. بازی بیش از ۱۲ ساعت گیم‌پلی در بخش کمپین خود جای داده است و می‌تواند ساعت‌ها مخاطبان خود را سرگرم کند. همچنین در طول مراحل بازی مینی‌گیم‌های متنوعی سر راه بازیکنان قرا می‌گیرد و در صورت علاقه بازیکنان می‌توانند با انجام مأموریت‌های Sniper این بازی هم بپردازند. برجسته‌ترین نکته بازی SIERRA 7، طراحی بصری و بخش گرافیک آن است که با استفاده از تم تاریک و رنگ‌های تیره تجربه‌ای منحصربه‌فرد را عرضه می‌کند. سازندگان در طراحی اسلحه‌ها و انیمیشن‌های آن‌ها حساسیت زیادی به‌خرج داده‌اند که باعث شده است بازی حس‌وحال خاصی داشته باشد. مقابله با دشمنان به‌صورت تصادفی است و همین موضوع باعث بالا رفتن ارزش تکرار بازی شده است. درکنار موارد گفته شده، صداگذاری و موسیقی‌های متن بازی هم از کیفیت بالایی برخوردار هستند و بازیکنان می‌توانند با آن‌ها ارتباط خوبی برقرار کنند. درمجموع بازی SIERRA 7 یک اثر بسیار جذاب و سرگرم‌کننده است که تجربه آن را تمامی علاقه‌مندان بازی‌های موبایل توصیه می‌کنیم.

دانلود بازی SIERRA 7

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده