// پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۸

تریلر هنگام عرضه بازی Doom Eternal منتشر شد

آخرین تریلر بازی مورد انتظار Doom Eternal قبل از عرضه‌ی آن‌ در هفته‌ی آینده منتشر شد و نوید یک بازی خون‌آلود و هیجان‌انگیز را می‌دهد. 

شرکت id Software امروز تریلر هنگام عرضه بازی Doom Eternal را منتشر کرد و همانند تریلرهای قبلی این بازی، به نظر می‌رسد که یک بازی فوق‌العاده در انتظار ما باشد.

این تریلر که احتمالاً آخرین تریلر قبل از عرضه‌ی جدیدترین نسخه‌ی بازی DOOM باشد، قسمت‌هایی از گیم‌پلی و داستان بازی را به تصویر می‌کشد. علاوه‌بر خود شخصیت DOOM Slayer، در این تریلر به شخصیت‌های دیگر DOOM Eternal نیز نگاهی داریم. انواع دشمنانی که شما باید به خدمت آن‌ها برسید نیز در این تریلر دیده می‌شوند!

با این اوصاف، اگر می‌خواهید که بدون هیچ‌گونه اگاهی قبلی به سراغ بازی DOOM Eternal بروید، ممکن است بخواهید از دیدن این تریلر صرف‌نظر کنید. با اینکه به‌نظر می‌رسد چیزی با دیدن این تریلر لو نمی‌رود، ممکن است نکاتی از بازی همانند باس‌فایت‌ها باشند که در تریلر به تصویر کشیده‌ شده‌اند و شاید بازیکنان بخواهند که خودشان با آن‌ها ملاقات کنند. احتمالاً اخطار اسپویلر برای یک بازی از مجموعه‌ی DOOM عجیب باشد، اما به هرحال نیاز بود که به آن اشاره شود! همچنین شاید اشاره به این نکته هم خالی از لطف نباشد که میک گوردن، آهنگساز قسمت قبلی بازی Doom بار دیگر برای ساخت موسیقی متن قسمت جدید این بازی بازگشته و وظیفه ساخت موسیقی تریلر جدید بازی Doom Eternal را نیز بر عهده داشته است.

بازی DOOM Eternal در تاریخ ۲۰ مارس مصادف با یک فروردین ۱۳۹۹ برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و گوگل استیدیا منتشر می‌شود. نسخه‌ی نینتندو سوییچ آن نیز در تاریخی نامعلوم منتشر خواهد شد. مسئولیت انتشار این بازی با شرکت بتسدا خواهد بود. می‌توانید در ادامه تریلر بازی DOOM Eternal را تماشا کنید. 

(توجه: ویدیوی زیر دارای صحنه‌های خشونت‌آمیز است و ممکن است برای بعضی بینندگان مناسب نباشد.)

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده