نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱

ویروس کرونا باعث تعویق برگزاری Los Angeles Dota Major شد

سازمان Electronic Sports League اعلام کرد که برگزاری مسابقات ESL One Los Angeles به‌دلیل شیوع کرونا به زمان دیگری موکول شده است.

با اینکه مسابقات ESL One Los Angeles Major نخستین قربانی ویروس کرونا نیست، اما این اولین باری است که برگزاری یکی از رویدادهای بزرگ Dota 2 برای پیشگیری از گسترش این ویروس به زمان دیگری موکول می‌شود. مطابق تازه‌ترین اخبار مسابقات، سازمان ای‌اس‌ال با انتشار یک بیانیه‌ی تازه در این‌باره اظهار داشت:

سازمان Electronic Sports League برگزاری مسابقات ای‌اس‌ال وان لس‌آنجلس را با‌توجه‌به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های مسافرتی اخیر به تعویق می‌اندازد. با اینکه برای برگزاری اولین رویداد میجور بازی Dota 2 در لس‌آنجلس بسیار هیجان‌زده‌ایم، اما سلامتی و تندرستی بازیکنان، شرکت‌کنندگان، مربی‌ها، همکاران و برگزارکنندگان ای‌اس‌ال اولویت بیشتری دارد. ما همکاری نزدیکی با شرکت ولو جهت تعیین زمان و مکان جدیدی برای برگزاری رویداد میجور آتی خواهیم داشت. ما عمیقاً از این اتفاق ناراحتیم، اما اعتقاد داریم که این تصمیم به صلاح همه‌ی کسانی است که باعث برگزاری این رویداد فوق‌العاده می‌شوند. ما در حال همکاری با محل برگزاری و ارائه‌دهنده‌ی بلیت‌ها هستیم تا در اسرع وقت پول بلیت‌ها به خریداران بازگردانده شود. اگر بلیت‌های این رویداد را خریداری کرده باشید، طی روزهای آتی ایمیلی را دریافت می‌کنید که نحوه‌ی پس گرفتن مبلغ بلیت در آن ذکر شده است. بسیار متاسفیم که نمی‌توانیم رویدادی را برای‌تان رقم بزنیم که سزاوار آن هستید.

مسابقات ESL One Los Angeles Major لغو نخواهد شد، اما برگزاری آن تا زمان نامعلومی به تعویق می‌افتد. این رویداد که شانزده تیم برتر سراسر جهان را برای کسب قسمتی از جایزه‌ی ۱ میلیون دلاری و ۱۵ هزار امتیازِ Dota Pro Circuit مقابل هم قرار می‌دهد، برای برگزاری در تاریخ ۲۵ اسفند تا ۳ فروردین برنامه‌ریزی شده بود. این تعویق احتمالاً روی سایر رویدادهای ماینور/میجور آتی فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ نیز تاثیر می‌گذارد؛ زیرا مرحله‌ی مقدماتی مسابقات OGA Dota PIT Minor و EPICENTER Major برای پیگیری در بازه‌ی زمانی ۱۰ تا ۱۵ فروردین در نظر گرفته شده است.

به‌هرشکل هنوز تاریخ برگزاری مسابقات ای‌اس‌ال وان لس‌آنجلس اعلام نشده است و باید زمان بیشتری را برای اطلاع از آن منتظر بمانیم. دونالد ترامپ نیز اخیراً از ممنوعیت سفر ۳۰ روزه‌ی شهروندان اروپایی به آمریکا خبر داد که از شنبه‌ی این هفته آغاز شد. برخی از بازیکنان تیم Team Aster نیز در سفر به لس‌آنجلس با مشکل مواجه شدند و این مشکلات احتمالاً در هفته‌های آینده بیشتر نیز خواهد شد. همچنین درخواست ویزا برای تیم‌های راه‌یافته به مسابقات ESL One Los Angeles Major به‌جز تیم‌های مستقر در آمریکای شمالی کار آسانی نخواهد بود.


منبع joinDOTA
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده