نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

نویسنده ارشد Overwatch بعد از ۲۰ سال از بلیزارد جدا شد

مایکل چو (Michael Chu) نویسنده‌ی بازی‌های Overwatch و Overwatch 2 خبر جدایی خود از بلیزارد اینترتینمنت را رسماً اعلام کرد.

Overwatch، بازی پرطرفدارد بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment) در طول چند سالی که از زمان انتشار آن می‌گذرد، از یکی از اولین آی پی‌های اختصاصی این شرکت به بستری برای یکی از بزرگترین جوامع رقابتی بازیکنان تبدیل شده و دنباله‌ی آن نیز در آستانه‌ی عرضه رسمی قرار دارد. حالا و با گذشت مدت زمان قابل توجهی از عمر این بازی، یکی از اعضای اصلی توسعه دهندگان آن، خبر جدایی خود از بلیزارد را عمومی کرده است.

مایکل چو (Michael Chu)، سرپرست نویسندگان Overwatch در اکانت توییتر خود اعلام کرده که بعد از چیزی در حدود ۲۰ سال فعالیت در این تیم، تصمیم گرفته تا از بلیزارد جدا شود. او در یک پست وبلاگی جزئیات تصمیم خود را تشریح کرده و می‌گوید که تنها رویای او در زمان آغاز همکاری خود با بلیزارد، «کمک به ساخت بازی‌هایی بود که من ساعات بی‌شماری زندگی خود را صرف تجربه آن‌ها کرده بودم.»

چو در ادامه توضیح می‌دهد که کار کردن در مجموعه‌ی Overwatch «تجربه‌ای بوده که زندگی من را تحت تأثیر قرار داده» اما نهایتاً تصمیم دارد تا ماجراجویی‌های جدیدی را در پیش بگیرد:

بیست سال از اولین باری که از درهای بلیزارد عبور کردم می‌گذرد؛ حالا تصمیم دارم تا ماجراجویی جدیدی را در پیش بگیرم. Overwatch تجربه بی‌نظیری در زندگی من بوده و چیزی است که تا پایان عمر معنای ارزشمندی برای من خواهد داشت. از همه کسانی که در طول این سال‌ها از این بازی حمایت کردند تشکر می‌کنم.

Overwatch

مایکل چو به عنوان یکی از نویسندگان این بازی، نقش مهمی را در توسعه‌ی بازی اصلی و دنباله‌ی جدید Overwatch ایفا کرده و در طول مدت زمان فعالیت خود، موفق شده تا کاراکترها و بسیاری از داستان‌های داخلی این بازی را طراحی و ثبت کند. چو قبل از آغاز فعالیت روی بازی‌های Overwatch و Overwatch 2 در نویسندگی سایر بازی‌های بلیزارد از جمله Diablo 3 و World of Warcraft نیز نقش مهمی را برعهده داشته و اولین فعالیت رسمی خود را با تست بازی Diablo 2: Lord of Destruction آغاز کرد. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت خصوصی او، به پیام کامل او در خصوص جدایی از بلیزارد دسترسی داشته باشید.

بازی Overwatch 2 در حال حاضر یکی از پروژه‌های در دست ساخت بلیزارد است که روند توسعه‌ی آن در کنار Diablo 4 پیگیری می‌شود. این بازی سال گذشته و در مراسم BlizzCon رسماً معرفی شد. هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه‌ی این بازی اعلام نشده اما شایعاتی در این خصوص منتشر شده که به انتشار Overwatch 2 در سال ۲۰۲۰ اشاره دارند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده