// پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

برادران وارنر بازی جدید بتمن، هری پاتر و پروژه جدید راک استدی را برای E3 2020 برنامه‌ریزی کرده بودند

شرکت برادران وارنر قرار بود در نمایشگاه E3 2020، نسخه جدید بازی بتمن، هری پاتر و پروژه جدید Rocksteady Studios را معرفی کند.

با اعلام خبر لغو شدن رویداد E3 2020، اخبار مختلفی از اینکه چه بازی‌هایی قرار بوده است در این نمایشگاه رونمایی شوند، از گوشه و کنار به‌گوش می‌رسد. یکی از ناشران بزرگی که برنامه‌های زیادی برای رویداد E3 2020 تدارکت دیده بود، به نظر شرکت برداروان وارنر است. طبق جدیدترین اخبار بازی و براساس گزارش‌های رسیده از وب‌سایت Kotaku، شرکت Warner Bros امسال خود را آماده برگزاری یکی از مهم‌ترین رویدادها کرده بود.

در رویداد E3 2020 قرار بود برای اولین‌بار شاهد یک پنل اختصاصی برای این شرکت بزرگ باشیم که در آن نسخه جدید بازی Batman Arkham و نسخه جدید بازی Harry Potter (که چند سال پیش لو رفت) معرفی شوند. همچنین این شرکت قصد رونمایی از پروژه‌ی بزرگ Rocksteady Studios را نیز داشته است. البته لغو شدن رویداد E3 2020 به‌معنی لغو شدن رونمایی از این بازی‌ها نخواهد بود. پیش‌تر شاهد انتشار اخباری بودیم که شرکت‌های بزرگ مانند مایکروسافت و یوبیسافت قصد دارند رویدادهای دیجیتالی مختص‌به‌خود را برگزار کنند. احتمالا شرکت برادران وارنر هم این رویه را پیش خواهد گرفت؛ اگرچه هنوز هیچ‌گونه اخباری در این زمینه منتشر نشده است.

احتمالا در روزهای آتی شاهد انتشار اخباری خواهیم بود که برنامه‌های شرکت‌های مختلف را در حالی‌که رویداد E3 2020 لغو شده است، مشخص خواهند کرد. اگر خبر معرفی این سه بازی توسط شرکت Warner Bros Games در رویداد E3 2020 حقیقت داشته باشد، احتمالا در سال جاری میلادی شاهد رونمایی از آن‌ها خواهیم بود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده