// پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

جدیدترین بازی های اندروید و آيفون؛ از Angry Birds Casual تا Harvest Moon: Mad Dash

این هفته از بازی جذاب و سرگرم کننده Disarmo گرفته تا دو بازی Don Zombie و Highfly - Fly or Die را برای اندروید و iOS داریم.

در جریان هفته سوم اسفند ماه، بازی‌های کمتری نسبت‌به هفته‌های گذشته عرضه شده است. اگر از علاقه‌مندان به مبارزات نوبتی و استراتژی در بازی‌های موبایل هستید، بازی آیفون و اندروید Seven Scrolls می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. این در حالی است که بازی داستان محور Path to Mnemosyne هم می‌تواند تجربه‌ای متفاوت و سرگرم کننده را ارائه دهد. در ادامه نگاهی مختصر به بازی‌های عرضه شده در هفته سوم اسفند ماه خواهیم انداخت.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Angry Birds Casual

Angry Birds Casual

مجموعه Angry Birds را می‌توان یکی از مجموعه‌های سرگرم کننده روی موبایل دانست که در جریان هفته سوم اسفند ماه شاهد عرضه شدن نسخه جدید این سری با نام Angry Birds Casual هستیم. تیم سازنده سعی کرده در اینجا از مانیسم‌های ساده‌تر و متفاوت‌تری نسبت‌به همیشه استفاده کند.

دانلود بازی Angry Birds Casual

Badminton Manager

Badminton Manager

بدمینتون یکی از سریع‌ترین ورزش‌های موجود است، اما در بازی Badminton Manager نیازی نیست که سرعت عمل خود را به نمایش بگذارید. در این بازی شما به‌عنوان یک مربی تیم بدمینتون ظاهر می‌شوید و باید بازیکن خود را قوی کنید تا بتواند مدال‌های جهانی را از آن خود کند.

دانلود بازی Badminton Manager

Cyber Drive

Cyber Drive

در جریان بازی Cyber Drive، بازیکنان در شهری سایبرپانکی قرار می‌گیرند. در هر مرحله یک مسیر برای شما درنظر گرفته شده است و در مدت زمانی‌که تعیین می‌شود، باید به انتهای مسیر برسید. نکته بازی این است که به‌جای رانندگی در خیابان‌ها، باید پرواز کنید.

دانلود بازی Cyber Drive

Disarmo

Disarmo

Disarmo را می‌توان یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین بازی‌های هفته سوم اسفند ماه دانست. در جریان این بازی ۱۵ ثانیه فرصت دارید تا بمب را در محلی که قرار داده شده است، پرتاب کنید. هر مرحله چالش مخصوص‌به‌ خود را دارد که شما را سرگرم می‌کند.

دانلود بازی Disarmo

Don Zombie

Don Zombie

Don Zombie یک بازی اکشن تیراندازی است که در جریان آن باید زامبی‌های متعددی را از بین ببرید. تمامی شهرها آلوده شده‌اند و زامبی‌ها روزبه‌روز مناطق بیشتری را آلوده می‌کنند، اما دن، کلنل سابق جنگ، تصمیم دارد که زامبی‌ها را تا آخرین نفر از بین ببرد.

دانلود بازی Don Zombie

Final Outpost

Final Outpost

Final Outpost یکی دیگر از بازی‌های زامبی‌محور هفته سوم اسفند ماه است. با این تفاوت که با یک بازی استراتژی و شهرسازی طرف هستیم. بازیکن باید پایگاه خود را بسازد و مجهز کند تا بتواند دربرابر حجوم زامبی‌ها مقاوم باشد.

دانلود بازی Final Outpost

Gestures – Tap them Down

Gestures – Tap them Down

در جریان بازی Gestures - Tap them Down، کاربر باید به‌سرعت روی مواردی که در محیط قرار داده شده‌اند، ضربه بزند تا برنده شود. سرعت و دقت مهم‌ترین فاکتور بازی است که باید به‌ آن‌ توجه داشته باشید.

دانلود بازی Gestures - Tap them Down

Harvest Moon: Mad Dash

Harvest Moon: Mad Dash

علاقه‌مندان به سری Harvest Moon روی موبایل در جریان بازی‌های هفته سوم اسفند ماه می‌توانند Harvest Moon: Mad Dash را تجربه کنند. در این بازی باید از زمین کشاورزی خود مراقبت کنید و سفارش‌های در نظر گرفته شده را هم انجام دهید.

دانلود بازی Harvest Moon: Mad Dash

Highfly – Fly or Die

Highfly – Fly or Die

اگر از علاقه‌مندن به بازی‌های چالش‌برانگیز هستید، بازی Highfly - Fly or Die می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. کاربران در جریان تجربه‌ی خود باید مراقب موانع داخل بازی باشند و سکه‌ها را هم جمع‌آوری کنند.

دانلود بازی Highfly - Fly or Die

Linear: Minimalist Arcade Game

Linear: Minimalist Arcade Game

Linear: Minimalist Arcade Game یک بازی آرکید با ساده‌ترین مکانیسم‌های گیم‌پلی است که سعی دارد مخاطب را حسابی سرگرم کند. در اینجا بازیکن هدایت یک خط رنگی را برعهده می‌گیرد که باید آن را وارد دایره مربوط‌به رنگ خود کند.

دانلود بازی Linear: Minimalist Arcade Game

Love Cannon

Love Cannon

در جریان بازی Love Cannon، بازیکن هدایت یک Cannon را برعهده می‌گیرد و باید هدف خود را به داخل یک محوطه تعیین شده پرتاب کند. هر مرحله چالش‌های مخصوص‌به خود را دارد که باید آن‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارید.

دانلود بازی Love Cannon

Path to Mnemosyne

Path to Mnemosyne

در جریان بازی Path to Mnemosyne بازیکن هدایت دختری را برعهده می‌گیرد که حافظه خود را از دست داده است و در این ماجراحویی باید به او کمک کنید تا یک بار دیگر حافظه خود را به‌دست آورد.

دانلود بازی Path to Mnemosyne

Running Away

Running Away

Running Away یک بازی دیالوگ‌ محور است که کاراکتر اصلی ازطریق نوشته با سم، برادر خود ارتباط برقرار می‌کند. وی پس از سال‌ها به زادگاه خود برگشته است و مورد خاصی را مخفی می‌کند که شما باید متوجه آن شوید.

دانلود بازی Running Away

Seven Scrolls

Seven Scrolls

Seven Scrolls یک بازی معمایی استراتژی با نبردهای نوبتی است. بازیکن در نقش راهبی قرار می‌گیرد که باید شیاطین را از بین ببرد. محیط و ساختار بازی به‌گونه‌ای طراحی شده که بازیکن را به‌چالش می‌کشد.

دانلود بازی Seven Scrolls

Voodoo Mambo

Voodoo Mambo

Voodoo Mambo یک بازی اکشن سرعتی است و بازیکن باید حباب‌های هم شکل را درکنار یکدیگر قرار دهد تا از بین بروند. موردی که به روند بازی کردن شما سرعت می‌دهد، زمان‌دار بودن مراحل است. ازاین‌رو باید در مدت زمان مشخص شده، حباب‌ها را از بین ببرید.

دانلود بازی Voodoo Mambo

You’re Fired! Job Simulator

You’re Fired! Job Simulator

در جریان بازی You’re Fired! Job Simulator، بازیکن در نقش یک صندوق‌دار ظاهر می‌شود. وظیفه شما در بازی تنها اسکن کردن آیتم‌های مختلف نیست، بلکه باید فضایی را فراهم کنید که خریدار با خوشحالی از فروشگاه خارج شود.

دانلود بازی You’re Fired! Job Simulator

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده