// پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

تمامی مسابقات لیگ بازی Overwatch در ماه مارس و آوریل لغو شدند

مانند بسیاری از رویدادهای دیگر، لیگ بازی Overwatch هم تمامی رویدادهای ماه مارس و آپریل را به‌دلیل شیوع ویروس کرونا لغو کرد.

باتوجه به این‌که بسیاری از شرکت‌ها در حال لغو یا تعویق رویدادها و لیگ‌های بازی‌های خود به دلیل شیوع ویروس کرونا هستند، حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی مشخص شده است که شرکت بلیزارد هم از این قاعده مستثنی نیست و رویدادهای لیگ بازی Overwatch را برای ماه‌های مارس و آپریل لغو کرده است. شیوع ویروس نگران‌کننده کرونا یا COVID19 پیش از این رویدادهای بزرگی را مانند GDC، E3 و SXSW به تعطیلی کشانده است و حتی به‌سراغ مسابقات ورزشی مانند سری آ ایتالیا هم رفته است.

لغو شدن مسابقات بازی اورواچ به این معنی است که فعلا خبری از مسابقات لیگ Homestands بین تیم‌های Boston Uprising و Paris Eternal نخواهد بود. این تیم‌ها در حال تلاش برای پیدا کردن راه حلی برای این موضوع هستند و برگزارکنندگان لیگ اورواچ هم در تلاش هستند تا هرچه زودتر روند برگزاری مسابقات را به روش‌ دیگری برگزار کنند. در حال حاضر قرار است تمامی رویدادها و لیگ‌هایی که برای بعد از ماه آپریل (۱۲ اردیبهشت ماه به‌بعد) برنامه‌ریزی شده است، برگزار شوند. البته این برنامه به‌دلیل نامشخص بودن آینده این ویروس ممکن است تغییر کند.

هرچند شنیدن این خبر و در کل تعطیلی رویدادهای مختلف ناراحت‌کننده است، اما باتوجه به گسترش روزافزون ویروس کرونا در جهان، قطعا امن ماندن و سلامت افراد مهم‌تر از ناراحتی برای رویدادهایی است که در آینده هم امکان برگزاری خواهند داشت. خوشبختانه با نزدیک‌تر شدن به فصل گرما از شدت و میزان شیوع ویروس کاسته خواهد شد و شرایط برای برگشتن همه چیز به حالت عادی، مساعد خواهد شد. طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی، اولین لیگ Homestands بازی Overwatch قرار است در تاریخ ۹ و ۱۰ ماه می (۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه) برگزار شود. در راستای سایر اخبار مرتبط با تعطیلی رویدادهای مهم، پیش‌تر در زومجی خواندید که برگزاری رویداد E3 2020 به صورت رسمی لغو شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده