// چهار شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۳

سامسونگ از خط تولید نمایشگرهای فوق خمیده‌ی خود با نام T55 رونمایی کرد

شرکت سامسونگ طی روزهای گذشته از خط تولید نمایشگرهای منحنی جدید خود با نام T55 رونمایی کرده است.

شرکت سامسونگ طی روزهای گذشته از خط تولید نمایشگرهای منحنی جدید خود رونمایی کرده است و آن را سری T55 نام‌گذاری کرده است. برجسته‌ترین ویژگی این نمایشگر جدید طراحی منحصر‌به‌فرد آن است که باعث شده یک محصول با انحنای 1000R در اختیار کاربران قرار بگیرد. البته شرکت سامسونگ اعلام کرده که خطر تولید نمایشگر T55 دارای سه مدل و در اندازه‌های ۲۴ اینچ، ۲۷ اینچ و ۳۲ اینچ خواهد بود. این سه محصول جدید به ترتیب با نام‌های C24T55، C27T55 و C32T55 در فضای مجازی معرفی شده‌اند.

هر سه محصول نام برده شده با مشخصات و ویژگی‌های کاملاً یکسان عرضه خواهند شد و تنها تفاوت آن‌ها در اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش خواهد بود. 

هر سه نمایشگر C24T55، C27T55 و C32T55 به پنل VA مجهز شده‌اند و می‌توانند وضوح تصویر 1080p را در اختیار کاربران قرار دهند. گفته شده که نرخ بازسازی تصویر نیز در این سه نمایشگر جدید ۷۵ هرتز است. 

همان‌طور که از شرکت سامسونگ انتظار می‌رفت، خط تولید جدید این شرکت به فناوری FreeSync شرکت AMD مجهز شده است تا علاوه‌بر گیمیرها، کاربران عمومی هم بتوانند از یک تصویر بدون اعوجاج بهره‌مند شوند. البته سرعت پاسخگویی ۴ میلی‌ثانیه به‌صورت GTG باعث شده تا این محصولات جدید در حوزه‌ی گیمینگ از خانواده‌ی نمایشگرهای میان‌رده باشند. 

از لحاظ خمیدگی صفحه‌ی نمایش هم نمایشگرهای جدید شرکت سامسونگ با عنوان نمایشگر فوق خمیده توصیف می‌شوند. این بدان معنا است که محصولات یادشده دارای خمیدگی دایره‌ای و انحنای شعاع یک متر هستند. 

براساس آنچه شرکت سامسونگ در رابطه با خط تولید این نمایشگرهای فوق خمیده اعلام کرده است، این اندازه از انحنای صفحه‌ی نمایش تطابق بیشتری با چشم کاربران دارد؛ علاوه‌بر این، این سطح از انحنا باعث می‌شود تا چشم مصرف‌کننده در مدت زمان طولانی‌تری دچار خستگی شود. با کاهش خستگی بصری هم نمایشگرهای C24T55 ،C27T55 و C32T55 از فناوری‌های کاهش نور آبی و Flicker-Free شرکت سامسونگ استفاده می‌کنند. 

SAMSUNG T55 CURVED

درگاه‌های اتصال محصولات جدید سامسونگ به یک درگاه HDMI 1.4، یک درگاه DisplayPort و یک درگاه D-Sub مجهز شده‌اند. علاوه‌بر این درگاه‌های ورودی و خروجی صدا نیز در این محصولات گنجانده شده تا کاربران در این زمینه نیز دچار کمبود نباشند. البته همان‌طور که انتظار می‌رفت، هیچ درگاه USB در این نمایشگاه‌های خمیده وجود ندارد.

از لحاظ طراحی ظاهری نیز سامسونگ در خط تولید نمایشگرهای جدید خود سعی کرده است تا از بدنه‌ی براق درکنار طراحی مینیمالیستی و بدون قاب بهره برده است. پایه‌ی فلزی این نمایشگرها نیز بسیار نازک است و تنها ۶ میلی‌متر قطر دارد. شایان ذکر است که محصولات یاد شده با استاندارد VESA سازگاری ندارند.

در حال حاضر شرکت سامسونگ هیچگونه اطلاعاتی در رابطه با قیمت‌گذاری و نحوه‌ی دسترسی به این محصولات ارائه نکرده است.


منبع gizchina
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده