نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

کتاب هنری بازی Ghost of Tsushima رسما معرفی شد

آرت‌ بوک بازی Ghost of Tsushima همراه‌با تمامی طرح‌های هنری و تصویری بازی، توسط شرکت دارک هورس کامیکس در سال جاری میلادی در منتشر خواهد شد.

طی این چند سالی که از معرفی و نمایش‌های مختلف بازی گوست آو سوشیما (Ghost of Tsushima) می‌گذرد، اتمسفرسازی و کیفیت بالای بازی در آفرینش یک ساخته‌ی تصویری قدرتمند از جمله مواردی است که احتمالا از همین حالا می‌توانیم با اطمینان بالا درموردشان صحبت کنیم. ساخته‌ی جدید ساکرپانچ که همراه‌با The Last of Us Part 2 احتمالا از آخرین آثار انحصاری کنسول نسل هشتمی سونی باشد، در تریلرهای اخیر خود یک فضای به‌شدت سامورایی و کلاسیک از ژاپن فئودال را به تصویر کشید و از لحاظ آفرینش تصویری می‌توانیم آن را یک ساخته‌ی باارزش بدانیم؛ اینجا است که وجود یک آرت‌بوک جامع که بتواند جزئيات بصری بازی را بیشتر و بهتر برای علاقه‌مندان تصویر کند، اهمیت بسیار زیادی دارد.

آرت بوک Ghost of Tsushima

به‌ تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی،‌ استودیو ساکرپانچ با انتشار یک توییت مشخص کرد که طی یک همکاری با شرکت دارک هورس کامیکس (Dark House Comics)، کتاب آرت‌بوک بازی گوست آو سوشیما با نام The Art of Ghost of Tsushima در دست تولید است و در سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. باتوجه‌به اطلاعات موجود در بلاگ رسمی شرکت دارک هورس، این کتاب ۲۰۸ صفحه‌ای به نمایش طرح‌های اولیه و نقاشی‌هایی با محوریت کاراکترها، محیط بازی، مناظر بازی و طرح‌هایی از تکنیک‌های سامورایی می‌پردازد. همچنین در این کتاب می‌توانیم طرح‌هایی از لحظات حساس داستانی بازی (استوری‌ برد) و مواردی از این دست را شاهد باشیم.

هنوز تاریخ عرضه‌ی این کتاب مشخص نشده اما در صفحه‌ی خرید آن در بلاگ آمازون، تاریخ ۳۰ جوئن (۱۰ تیر ۱۳۹۹) ذکر شده است. باتوجه‌به تاریخ انتشار بازی که ۶ تیر ماه ۹۹ است، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این کتاب با اختلافی کم از عرضه‌ی بازی، قبل یا بعد از انتشار گوست آو سوشیما در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. قیمت این آرت‌بوک ۴۹.۹۹ دلار اعلام شده است. بازی Ghost of Tsushima در تاریخ ۶ تیر ۹۹ راهی پلی‌ استیشن 4 خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده