نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

بازی جدید Tony Hawk’s Pro Skater احتمالاً در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد

براساس اطلاعات فاش شده از طریق حساب فیسبوک گروه The Death Set، بازی جدید Tony Hawk’s Pro Skater در دست ساخت است.

آیا بازی‌های Tony Hawk’s Pro Skater دوباره بازخواهند گشت؟ باتوجه به ثبت لایسنس چند موزیک از گروه The Death Set برای پروژه‌ای که «بازی ۲۰۲۰ Tony Hawk» نامیده شده، به نظر می‌رسد که احتمال این اتفاق بسیار بالا است. پست جدید اکانت توییتر TheNathanNS حاوی تصویری است که از پروفایل فیسبوک گروه The Death Set برداشت شده است. این تصویر، با قطعیت از انتشار بازی جدید Tony Hawk خبر می‌دهد. در این پست می‌خوانیم:

به تازگی لایسنس ۵ موزیک جدید را برای بازی Tony Hawk 2020 ثبت کردیم. به زودی امکان دسترسی شما به آن فراهم خواهد شد.

این پست، چند دقیقه بعد از انتشار حذف شده است.

Tony Hawk یکی از ستارگان دنیای ورزش اسکیت برد بوده که در میان علاقه‌مندان به این رشته، محبوبیت زیادی دارد. یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی مرتبط با این شخصیت نیز، مجموعه‌ی Tony Hawk’s Pro Skater بود که از سال ۲۰۱۵ و بعد از انتشار قسمت پنجم این مجموعه، دنباله‌ای برای آن عرضه نشده است. البته یک وسیله جانبی به نام Tony Hawk’s Ride نیز برای کنسول‌ها عرضه شد که امکان شبیه سازی واقع‌گرایانه بازی اسکیت را با دستگاهی شبیه به اسکیت برد فراهم می‌کرد. این دستگاه با استقبال علاقه‌مندان به این رشته مواجه شد اما ظاهراً عملکرد بی‌نقصی نداشته است.

Tony Hawk’s Pro Skater

شایعاتی که به انتشار بازی جدید Tony Hawk’s Pro اشاره داشتند، مدتی است که در رسانه‌ها به گوش می‌رسند. پادکست Nine Club در سال ۲۰۱۹ یکی از ورزشکاران حرفه‌ای این رشته به نام Lizzie Armanto را به عنوان مهمان دعوت کرده و در خلال این گفتگو، حضور کاراکتر او را در این بازی تأیید کرده است.

بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی اسکیت برد، امیدوارند تا بازی جدید Tony Hawk’s Pro Skater واقعاً درحال ساخت باشد. این بازی با حس و حال نوستالژیک خود، تجربه‌ی باکیفیتی از بازی اسکیت را به کاربر منتقل می‌کرد و اگر اکتیویژن و توسعه‌دهندگان آن موفق به برطرف کردن ایراداتی که در نسخه ۲۰۱۵ این بازی بود شوند، مطمئناً این مجموعه به روزهای اوج خود بازخواهد گشت.

اگر از طرفداران بازی‌های هم‌سبک Tony Hawk’s هستید، می‌توانید با مراجعه به موارد واقع‌گرایانه‌تری مانند Session و Skater XL به نسخه Early Access آن‌ها در استیم دسترسی پیدا کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده