// چهار شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی Battle Breakers: اثر نقش آفرینی از اپیک گیمز

در ادامه‌ی مقالات معرفی بازی‌های جذاب و جدید پلتفرم موبایل، این بار به سراغ یک بازی‌ استراتژی و نقش آفرینی تاکتیکی به‌ نام Battle Breakers ساخته‌ی استودیوی بزرگ Epic Games رفته‌ایم. با زومجی همراه باشید.

بازی‌های استراتژیک و نقش آفرینی که در گیم‌پلی خود، دارای نبرد‌های کوتاه و هیجان انگیز هستند، توانسته‌اند در بین بازیکنان محبوب شوند و این موضوع باعث شده تا سازندگان بسیاری به ساخت بازی‌های مشابهی از این سبک روی بیاورند. این بار استودیوی نام آشنای Epic Games که بازی موفق فورتنایت را در کارنامه‌ی خود دارد، به این سبک بازی‌ها ورود کرده و بازی Battle Breakers را منتشر کرده که بازیکنان می‌توانند این بازی اندروید و آیفون را به‌طور رایگان و با حجم حدودی ۲۸۰ مگابایت دانلود کنند. البته این بازی روی پلتفرم اندروید به طور مستقیم از گوگل پلی قابل دانلود نیست و بازیکنان می‌توانند از طریق نرم افزار Epic Games و همچنین Samsung Galaxy Store این بازی جذاب را دانلود کنند. همچنین مانند بسیاری دیگر از بازی‌های رایگان این بازی آیفون نیز، دارای تبلیغات ویدیویی و خرید‌های درون برنامه‌ای است که منبع درآمد اصلی سازندگان یک بازی‌ رایگان به شمار می‌روند. همچنین زومجی برای شما به‌‌صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های مدنظر خود را از میان بازی‌های معرفی‌ شده انتخاب کنید.

Battle Breakers
Battle Breakers
Battle Breakers

گیم‌پلی بازی Battle Breakers در دسته‌ی بازی‌های نقش آفرینی تاکتیکال قرار می‌گیرد که بازیکنان در آن، نبرد‌های اکشن نوبتی را تجربه می‌کنند و وظیفه دارند تا با ساخت تیمی قدرتمند از قهرمانان دنیای بازی، خطر موجودات فضایی را که به قلمروی پادشاهی بازیکنان حمله کرده‌اند از پیش رو بردارند. نبرد‌های بازی دارای ریتم بسیار سریع و جذابی است که عین حال دقت بسیار بالایی را از بازیکنان طلب می‌کند. بازیکنان در بازی Battle Breakers در بیش از ۱۰۰۰ نبرد در محیط‌های مختلف شرکت می‌کنند که به مرور با پیشرفت در بازی و ارتقای سطح، می‌توانند قهرمانانی را که جمع آوری کرده‌اند قوی و قوی‌تر کنند. قهرمانان بازی هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ تاثیر و تنوع در گیم‌پلی در سطح خوبی قرار دارند و مانند سایر بازی‌های این سبک دارای نقاط قوت و ضعف مشخصی هستند که هر بازیکنی می‌تواند بر اساس استراتژی و طرز تفکر خود، تیم از قهرمانان مد نظر خود را تشکیل دهد.

Battle Breakers دومین تجربه‌ی استودیوی Epic Games در پلتفرم موبایل است و سازندگان این بازی امیدوارند تا این بازی بتواند موفقیت‌های فورتنایت را تکرار کند

Battle Breakers از لحاظ گرافیکی و تجربه‌ی بصری نیز یک اثر رنگارنگ و جذاب به شمار می‌رود که می‌تواند با انیمیشن‌های خوش ساخت و طراحی‌های متنوع خود، چشم هر بازیکنی را به خود خیره کند. در این بازی سازندگان به خود تنوع در ظاهر قهرمانان را رعایت کرده‌اند و طراحی‌های مناسب این قهرمانان، کار بازیکنان را برای به خاطر سپردن ویژگی‌های هر کدام از آنها راحت‌تر کرده است. محیط‌هایی که نبرد‌های سریع و اکشن بازی در آنها رخ می‌دهند نیز دارای تنوع بسیار خوبی است و شاهد انجام مبارزات در بیش از ۱۰۰۰ Dungeon هستیم. علاوه بر این بازی در بخش صداگذاری و موسیقی‌های استفاده شده عملکرد راضی کننده‌ای دارد و شاید تنها ایرادی که بتوان از بازی در این بخش گرفت شلوغی بیش از حد باشد که به دلیل ریتم سریع گیم‌پلی بازی، گاهی این صداها کمی ناخوشایند می‌شوند.

اگر از علاقه مندان به بازی‌های نقش آفرینی تاکتیکی با نبرد‌های نوبتی هستید، استودیوی Epic Games سعی کرده تا یک بازی کامل در این سبک برای بازیکنان منتشر کند که می‌توانید Battle Breakers را برای سیستم عامل iOS از طریق لینک زیر و برای سیستم‌عامل اندروید از طریق فروشگاه‌های Epic و Galaxy سامسونگ دانلود کنید.

دانلود بازی Battle Breakers


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده