نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

فیلم سینمایی ایده اصلی در شبکه نمایش خانگی منتشر شد

فیلم سینمایی ایده اصلی به کارگردانی آزیتا موگویی در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است.

فیلم سینمایی «ایده اصلی» ساخته آزیتا موگویی برای اولین‌بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. این فیلم ایرانی پس از مدتی روی پرده سینماها کشور به نمایش درآمد. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، فیلم سینمایی «ایده اصلی» در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است. تهیه فیلم سینمایی «ایده اصلی» بر عهده مهدی کریمی تفرشی بوده است. فیلم سینمایی «ایده اصلی» با نویسندگی امیر عربی ساخته شده است. خلاصه داستانِ مفصل فیلم سینمایی «ایده اصلی» به قرار زیر منتشر شده است.

ایران و اسپانیا برای راه اندازی یک پروژه بزرگ در جزیره هندورابی در جنوب ایران به توافق رسیده‌اند، شرکت‌ها و افراد بسیاری به طمع برنده شدن در این مناقصه شرکت کرده‌اند. مهندس سعید پارسا که چندسالی است از همسرش رؤیا عضدی جدا شده و رئیس یکی از شرکت‌های حاضر در مناقصه است. دیگران نیز با اهداف متفاوت سعی در برنده شدن در این مناقصه سرنوشت ساز را دارند. رسیدن به موفقیت برای آدم‌های این قصه منجر به پیچیدگی‌هایی در روایت آن می‌شود.

ایده اصلی

فیلم سینمایی «ایده اصلی» ساخته آزیتا موگویی با بازی بازیگرانی مانند بهرام رادان، مریلا زارعی، هانیه توسلی، مهرداد صدیقیان و پژمان جمشیدی ساخته شده است. آزیتا موگویی پیش از این فیلم، فیلم سینمایی «تراژدی» را ساخته است. او در پروژه‌های سینمایی مختلفی همکاری کرده است. بهرام رادان، بازیگر فیلم سینمایی «ایده اصلی» سابقه بازی را در فیلم‌های «سنتوری»، «آتش بس ۲»، «آواز قو» و «حکم» را داشته است. مریلا زارعی، دیگر بازیگر فیلم سینمایی «ایده اصلی» در فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین»، «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» و «دختر» بازی کرده است. آیا شما کاربران زومجی موفق به تماشای فیلم سینمایی «ایده اصلی» شده‌اید؟ نظر شما راجع به این فیلم ایرانی چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده