نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

زمان پخش سریال های نوروز 1399 اعلام شد

زمان پخش سریال‌های نوروزی شبکه‌های سیما مشخص شده است و اطلاعاتی از هر سریال به دست رسیده است.

تلویزیون ایران هرساله در ایام عید نوروز، سریال‌های ویژه‌ای را به مناسبت فرارسیدن عید نوروز روی آنتن می‌برد. بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون ایران؛ اخیرا زمان پخش سریال‌های نوروز 99 اعلام شده و اطلاعاتی درباره این سریال‌ها نیز به دست رسیده است. شبکه یک سیما امسال سریال «پایتخت ۶» را به کارگردانی سیروس مقدم روی آنتن خواهد داشت. این سریال تلویزیونی با بازی محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی، مهران احمدی، بهرام افشاری و سارا و نیکا فرقانی ساخته شده است.

«پایتخت ۶»، در ۱۵ قسمت تولید شده است و در ایام عید هرشب ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن خواهد رفت. شبکه دوم سیما برای عید امسال سریال «کامیون» به کارگردانی مسعود اطیابی را روی آنتن خواهد داشت. سریال «کامیون» در ۳۰ قسمت تولید شده است. هرقسمت نیز ۴۲ دقیقه زمان خواهد داشت. این سریال از اول تا انتهای فروردین هرشب در ساعت ۲۱:۳۰ پخش خواهد شد. کامیون روایتی از داستان زندگی یک پیشکسوت فوتبال است که مشغول کار با یک کامیون است. وی با سه دانشجو آشنا می‌شود و به وضعیت و مسائل تازه‌ای پا می‌گذارد. سریال «کامیون» با بازی مهدی هاشمی، لعیا زنگنه، جهانبخش سلطانی، نادر سلیمانی، بیتا سحرخیز، شهاب عباسی، سیاوش مفیدی، فرهاد بشارتی، سپند امیرسلیمانی، ماهان عبدی، گیتی قاسمی، آرزو نبوت، زهره فکورصبور، مهسا طهماسبی و علی هاشمی ساخته شده است.

سریال کامیون

شبکه سوم سیما سریال «دوپینگ» ساخته‌ی رضا مقصودی را پخش خواهد کرد. این سریال در ژانر کمدی ساخته شده است. سریال «دوپینگ» با حضور شبنم مقدمی، هادی حجازی فر، الناز حبیبی، نیما شعبان‌نژاد و محمد بحرانی ساخته شده است. زمان پخش این سریالِ به نظر سی قسمتی، ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه اعلام شده است. شبکه پنج یا تهران، در عید جاری ادامه سریال در حال پخش خود یعنی «میانبر» را پخش خواهد کرد. این سریال هم‌اکنون در ساعت ۲۳ پخش می‌شود. سریال «میانبر» با بازی غلامرضا نیکخواه، کمند امیر سلیمانی، محمود جعفری، سیاوش چراغی‌پور، شهین تسلیمی، جمید نیک نبرد، آرش نوذری و اشکان اشتیاق ساخته شده است. شما کاربران زومجی درباره سریال نوروزی شبکه‌های سیما چه نظری دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده