نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۹

عدم حذف محتوای گسترشی Destiny 2 در آینده

با اعلام استودیوی بانجی، در آینده هیچ یک از محتوای گسترشی بازی Destiny 2 منقضی و حذف نخواهند شد.

استودیوی بانجی در شوکیس اخیر خود محتوای زیادی از بازی Destiny 2 را رونمایی کرد که شامل بسته الحاقی جدید Lightfall به همراه Season of Plunder و King’s Fall بودند. در ادامه‌ی انتشار اخبار پیرامون Destiny 2، جاستین ترومن، مدیر کل بازی تایید کرد که تیم سازنده قصد ندارد بسته‌های گسترشی این بازی را در آینده از دسترس خارج کند. ترومن در این‌باره گفت:

«ما روی موتور Destiny در پشت صحنه کار کرده‌ایم تا فناوری و بازی خود را به‌گونه‌ای آماده کنیم که برای سال‌های بسیار زیادی ادامه داشته باشد؛ چرا که بازی Destiny 2 و بسته‌های گسترشی آن جایی نخواهند رفت. ما می‌خواهیم این داستان از زمانی‌که برای اولین‌بار با کمپین Darkness on the Moon ارتباط برقرار کردیم، از ابتدا تا انتها کاملا قابل تجربه باشد و خوشحالیم که امروز اعلام کنیم دیگر قصدی برای منقضی کردن محتوای گسترشی نداریم. ما می‌خواهیم جهان Destiny گسترش یابد و هر کاری که می‌توانیم در پشت صحنه انجام می‌دهیم تا این هدف را با استفاده از موتور بازی خود حفظ کنیم».

شخصیت‌های بسته الحاقی Lightfall بازی Destiny 2

قبل از عرضه‌ی بسته الحاقی Shadowkeep، استودیوی بانجی منقضی شدن کمپین‌ها، فعالیت‌ها، نقشه‌های Crucible، سلاح‌ها و بسیاری موارد دیگر از محتوای گسترشی بازی Destiny 2 را به‌صورت دوره‌ای اعلام می‌کرد. درحالی‌که درنهایت روند حذف اسلحه‌های الحاقی متوقف شد اما بانجی بسته‌های گسترشی مختلفی به مانند Forsaken را از دسترس خارج کرد.

اخیرا جامعه‌ی مخاطبان بازی Destiny 2 نگران حذف شدن محتوای گسترشی بسته The Witch Queen که تحسین و موفقیت قابل توجهی برای کمپین خود به‌دست آورد، بودند که خوشبختانه استودیوی بانجی آن را حداقل تا چند سال آینده رد کرد. البته این بدان معنا نیست که محتوای گسترشی حذف شده‌ به مانند Curse of Osiris ،Warmind و Forsaken قرار است دوباره در دسترس بازیکنان Destiny 2 قرار گیرند.

بسته الحاقی بزرگ The Witch Queen بازی Destiny 2 بانجی

با اعلام بانجی، محتوای گسترشی Season of Plunder هم‌اکنون روی بازی Destiny 2 در دسترس قرار دارند. همچنین بسته الحاقی Lightfall این بازی قرار است در تاریخ ۹ اسفند ۱۴۰۱ (۲۸ فوریه ۲۰۲۳) روی پلتفرم‌های پی سی، گوگل استدیا، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار جدید بازی Destiny 2 را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده